Followers

Sunday, October 16, 2011

injured!

im back for my hometown....BUKIT MERTAJAM juz for a week...
next week for da whole week..aku kat kl...following week, aku kat ipoh lak....wahh!!nomad sungguhh!!.bukan sbb letih berpindah randah wat aku malas nk udate..tp sbb aku ditimpa cilake.....oppstt!!kecelakaan...ankle aku mengebom dengan hebat..hingga terpakse solat duduk..jalan bertaktih....naseb ade ezoe...ecece...dielaa yang mengurut buku lali aku..time die urut buku lali aku tu..terase nk bagi buku lima je kat die..berkungfu weyy!!sakit yaaaa ampunnnnnnnn...


makanye..mungkin tergendala laa blog ni kembali tu brape musim pun aku xpasti....jgn korg tertipuss bhawe blog ni rajin dihapdate....padehal..sume tu aku dah auto publishkan..=)
walau berlunggguk entry dlm draft..tp ..malas aku nk godek2....till then!!daaaaaaaaa

No comments:

klik..klik..")