Followers

Monday, October 27, 2014

operation day..=)

assalamualaikum......
**auto published entry**


memasuki tahun ke 3 aku berdating dengan hospital..
dari kurus comei comei gebu suam suam kuku, mengembang dipam pam hasil makan pelbagai ubat...progress xberapa memberangsangkan...
sampai satu level, aku request nak stop ubat sebab tak tahan berat naik tak ditahan tahan...lucky me, berat aku drop 4kg weyyy!! hahahaahhaah...
kekdahnya sbb stop ubat hormon kot atau letih jap2 mengelap bawah, jap jap mengelap tingkat atas...what ever it is, 4kg tu besar rahmat ok..=)

dari hospital bukit mertajam dan sekarang aku direfer ke hospital putrajaya
hoiii!!hazab jugak nak cari parking area g hospital putrajaya ni..sabau jelaa

lepas checkup and treatment yang pelbagai..selepas amik darah 7 tabung uji yang menyebabkan lengan aku sengal2  seminggu lebih..makanya, tarikh ditetapkan
20 hb lepas, aku appointment nagn pakar bius tuk operation..ngeri jugak dengan perjalanan cerita apa yg dorg nak buat dekat aku...tp memandangkan aku knock out trus...ade haku kesahhhh??

 dan harini, 27/10.2014 aku operate..doakan ye moga dipermudahkan segala.moga ade rezeki menanti aku dan ezoe selepas ini..insyaallah. apapun, moga YANG ESA tetapkan kesabaran dalam hati aku untuk apa jua kemungkinan mendatang.DIA merancang sebaik baik rancangan. jika ade rezeki aku, INSYAALLAH..=)

ramai tny kenapa tidak ke swasta walhal ade insurans??ye, aku under insurans prudential dan great eastern. ejen insurans aku mintak aku transfer ke KPJ tuk operation.tp, ntah kenapa, hati aku berat memilih hospital putrajaya.mungkin sbb record aku dah ada disitu..
doakan yang semuanya lancar jelaa...insyaallah=)

**sudut gembira yang lain, aku baru cuti seminggu sempena deepavali, bersambung ngan mc operation...woww sgt...ehhhh!!

mohon ampun dan maaf andai ada terkasar dan terguris...moga dipermudahkan..insyaallah~~

No comments:

klik..klik..")