Followers

Thursday, November 22, 2012

kenduri: family bonding time!

 assalamualaikum!
family bonding time!!welcoming my new biras.......
kenduri menyambut menantu....so, im coming home........sok pagi, kene kuar awal..seawal 430 pagi aku rase tuk catch flight. xmo xmo tertinggal flight cam hari tu dah..=)
letih bai nak drive balik terengganu plak..

PHOTOS TAKEN BY :




muda belia lagi dorang ni.baru 24 tahun.
kawan lame tau ,8years..
alhamdulillah kekal ke alam perkahwinan.
sama- sama menuntut kat japan,
so another family plan trip adalah ke JAPAN!!
sila gigih kumpul duit.....nghengehngeh


owhh!!for sure lelaki itulah adik ezoe. ni kira menantu mak mertua aku yang ke3.aku sulung, pastu baru abg ipar aku kawin, n skrg adik ipar aku.makin meriah family mertua aku!!!


owh yaa!!picture ni time solemnization. yup!!im not in da picture sbb aku xleh cuti.esok mase majlis kenduri baru aku smpai dari penang.sobsob..sob...
oklaahh!!mau amik nafas, sok smpai  umah mertua, banyak keje mau buat.dahlaa aku tak tolong pape, shari seblum kenduri baru sampai.sehari pas kenduri plak dah blk..aiyakk!!!tulaa laki i, xfikir mase amik tix.....aiyakk!!!

No comments:

klik..klik..")