Followers

Tuesday, November 27, 2012

keperluan

assalamualaikum.

sharing is caring...


ini adalah keperluan aku sebelum tido.
  • jerslin oil : khusus tuk sapuan badan.hilangkan lenguh, baik tuk lelaki dan perempuan.bau die menyelesakan.aku suka..penah aku sakit gigi xtau nak buat apa.aku titik minyak jerslin oil ni kat facial cotton n letak kat gigi yg sakit.alhamdulillah lega.
  • tiger balm : slalu bawak merata.slalu dalam handbag.tuk emergency!!
  • catalyst vco oil : tuk kulit n dalaman. membaiki pencernaan dan memberi tenaga. aku lebih bertenaga bile makan vco ni.natural tanpa bahan kimia. sabiji pagi, sebijik mlm.
  • tumbler air: aku ni kene mkn mcm2 ubat. so musti ada tumbler air dlm blk n dlm handbag
  • scholl heel repair: xde dlm pic. tumit jenis cepat pecah..aku sapu sebelum tdo.



No comments:

klik..klik..")