Followers

Wednesday, June 17, 2009

AwaRd by Mr NasrUL

Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
(Copy the award above to be put to your own blog)

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini
(State five interesting facts about the award giver)

:::awarded by:::

Mr NasruL RuslaN

simple facts bout him thru my eyes :-

::my new buddy... friendly::

::talkative...::

::expert in wat he doin..i guess::

::damn skinny..u shud put on weight..::

(i'm offerin myself to be ur trainer..wahahahaha)

::goin to be my photographer on my big day..free ek own??::

(hahahahahah..."P)

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih
(Every blogger has to state 10 facts or hobbies before choosing)

NuruL iMaN

::talkative..::

::guds n damn gud when it comes bout food::

::luv all bout BUTTERFLY::

::luv shoppin...online shopper..")::

::sensitive...bout to improve myself..but gimme sum time::

::luv travelling..::

::gettin darker...sunburn..waaa...::

::simple::

::easy goin...suke gelak..::

::HATE all bout TOUGEH & CaRRoT::

Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka

(You have to choose 10 award receiver and describe about them)

here my list..

  • tim....talkative..
  • nasiha..my new buddy
  • chekgu rashid..mr sifu..")
  • lisa...my best fwen
  • anas..kwn setaman
  • kak neng... unique name..
  • faris...my skewlmate aka anak chekgu anis
  • kak shida...maktab mate
  • fiza..maktab mate
  • syahir...my street fighter


5 comments:

Nasrul Ruslan said...

huh. wut type of training? hehe

makjun2 tak mao ok.

kalau dijemput boleh je cover ur wedding. =)

tx nyways.

cik iman said...

heheheheh...makjun xmailaa own..
ni train cara pemakanan y betol..
tgk badan trainer la..")
**org nak g jln2 sempadan ngan abg din n ani..")tp time xtau ble..

Nasrul Ruslan said...

ooo.. tak suka togey.. hehe
ni ajak2 ayam ke apa?
me in kl.
seems cannot join la..
hehehe
:p

cik iman said...

..practical skrg kan?
jgn dok ngelat ye bro~..
all da besh~~

fiza said...

wah...my name pun ade..hehehe..

klik..klik..")