Followers

Monday, May 23, 2011

cessss!!!!




aku bukan siti nurhaliza....figura juaa jauh skali....
tp ntah mane silapnya...ntah mana hebatnya...ntah mana khilaffnya...aku menjadi mangsa jenayah siber....jeeeebbbuunnn kepada si penyagakkk!!bukan aku saje..malahan hmpir ratusan perempuan menjadi mangsa...kebetulan, sahabat nan sorg aku ni...terpandang laa ke blog ni...naahhh!!aku terselit kat situ???jeeebunnn!!!...susahkan nk tgk aku maki dlm blog ni??sbb aku mmg bukan jenis maki...so...mknanye si penyagak ni mmg wat aku meletupp!!...hello, ko nk kasi jahanam periuk nasi aku kaa???ada aku kaco idooppp ko kaa???talak kann???talakk sentuh ape pun kan???so...wat da hell ko wat entry jebon camtu????gangguan seksual ok???nahhh!!!amik habuann....aku dh report kat skmm...walau pun responnye hmpr sebulan....xpe..janji aku puass!!plg penting.aku nk tau sape si durjana tu???

kepada gadis bertudung y cumil ayu dan shanticc....waspadalaa...kalu kite sanggup berhelmet even berkereta,sbb nk elak dr penyangak esid yang berleluasa...tnpa kita sedari...ada penyangak yang senang lenang gune pic tnpa kebenaran....cessss!!bedebahh kauuu....kenyang aku memakian harini...burrppp!!!

sekian entry makian...

2 comments:

.sweet-ants. said...

haaa? apa benda ni cik iman? ada org curi pic ke?

cik iman said...

zura: kalu gune je xpe..ni lelebih dah...ramai lak mangsa die...hampehh!!

klik..klik..")