Followers

Wednesday, December 5, 2012

vacation time!

assalamualaikum...

alhamdulillah, setelah lama tidak bercuti dan berhanimun, maka, mohlaa kita.
tidaklah terlalu bermewahan.aku dan ezoe suke cabaran. backpacking travelling..=). last year g haytai je, tahun ni, g jauh sket laa....

first destination adalah ho chi minh...hanimuni okeyy!!tp xde ala-ala trip datin-datin.aku ngan ezoe suke sempoi aje.backpacking!!! tp backpack aku da koyak mintak beli baru...so, kite tengok cmne..kalu x, hand luggage trolley bag sudah!!..

5h4m kat vietnam, balik msia,sebaik mendarat, parking jap kat rumah adik ipar aku sblum meneruskan ke destinasi seterusnya bersama family mertua,..jakarta pulak!!!entah sempat ke x baju tu aku basuh ke tak,xtau..recylce jelaa...so, kalu baju asyik dok berulang je, jgn byk bunyikk!!!

apepun, semoga aku dan ezoe selamat pergi dan selamat kembali...
hingga ke temu lagi....................daaaaaaaaaa, ahakzz!!

No comments:

klik..klik..")