Followers

Thursday, January 31, 2013

problem solved!

assalamualaikum..........

alhamdulillah!!alhamdulillah!!!..tu yang mampu aku ucapkan kerana masalah setel untuk setakat ini.masih ingat entry akhirnya ini?? setelah habis berikhtiar dan berdoa, akhirnya, tuan rumah memaklumkan, die xjadi masuk n we may hav our own sweet time tuk move out.tak kisahlah atas sebab ape die xjadi masuk, aku xnak amik veduliks....janji, aku tak perlu berpindah banyak kali dan sewa still remain da same!!ALHAMDULILLAH....=)


tapi, kerja memacking tetap berjalan since masa tak ada banyak mana sangat. kami merancang tuk berpindah keluar dalam bulan 4 or at least bila segala proses asas masuk rumah seperti mengrill dan mentinted dan mengkabinet**kalu ade duit** siap...

last week, aku ngan ezoe berpusing area ampang cari kotak, akhirnya last choice ialah membeli kotak...lucky us to get the recycle box yang agak besar dari kedai memborong jajan dengan harga rm0.60...weeee!!lalu dengan tamak haloba, kami beli 15 buah. setakat ni cuma pakai 4 kotak...wahahahahahha...tu pun dah almost 50% done...xpe xpe..nanti leh jual balik kotak tu..=)


kotak yang baru dibeli...=)
lihat divider yang kosong itu??ezoe mengemas dalam tempoh sebulan..=)
oklaa!!big applause for him...sehari seketul display item kat situ..hhahahah





berikut adalah bilik yang kami jadikan stor......tu aku amik angle barang rumah je..kalu aku pusing ke kiri sikit, penuh ngan bumper keta dan rod mancing yang ada dekat 10batang, lum masuk set yang dlm bonet keta..alahai laki akuu!!!!




kemasan dimulakan dengan benda dalam stor dan benda hiasan yang xperlu.aduyaiii!!!bersepah gile rumahhh
senak perut aku tengok







setelah beberapa jam berlalu.................

hasil kerja kemasan ezoe...ok!!lulus!!




bilik yang cam tongkang pecah sedikit suci dah...kotak kasut yang pelbagai tu letak collectible item ezoe.ezoe suka collect botol perfume.kotak botol perfume pun die simpan..hiashhlaaaa..
kalu ada extra box, baru nak masukkan kotak kecil ke dlm kotak besar........


next step, mencuci akuarium yang dah xde ikan..huishh!!ni yang aku malas skali...
xpe, laki punye pasal, bertabah jelaa............




No comments:

klik..klik..")