Followers

Thursday, January 16, 2014

16012014 happy birthday!

assalamualaikum...

16012014, maka dengan ini..genaplah si dia, ARIZUL HILMI saya berusia 29 tahun..=)
petang ni, pas sekolah...laju laju naik bas g kl..dating dating..=)...tahun ni hadiah bday sedikit berbeza...sbb awal lagi dia dah request nak apa,kita tgk keberhasilan hadiah yg die request tak sudah tu..(ada rezki, aku kasi upload nanti nanti....)..
oleh sebab hadiah dia mungkin lambatttttttttttt sket...makanya, pada tarikh keramat, kita kasi satu serprais kat dia..seprais yg simple sebab budget dah kedaung...makanya,.aku ada order lego desk tag seperti di bawah...bersama sama ini ku iringi doa moga bila sampai dekat ezoe, xde laa hancur lebur desk tag lego ni...hahahahahhah.......


aku order bende ni dengan niat nak letak kat rak tibi rumah atau divider...cam comel je..rak putih/ hitam, tetiba ade colorful gitu....awww!!sahih cun...hhahhhaahahahahah
mulanya, niat nak letak tarikh harijadi ezoe kat situ, tp harga kalu numbering, mahal sket..eh xleh xlehh!!kene berjimat...hahahahah...so, tukarlaa letak cmni je....kata 2014, perancangan kewangan kena bijak..hahahahahahah

harga??reasonable pada aku.....siap free dua ketul bunga lg..customize ikut kesukaan kita,...pening nak cari hadiah birthday untuk seseorang???berminat dengan lego desk tag?? sila lawati page fb nabil abdullah....wah!!promo gitu...

apapun, moga arizul hilmi saya diberi kesihatan yang baik..dikurniakan kepanjangan usia, dirahmati dan diberkati dunia dan akhirat...moganya, kebahagian kita, kekal ke akhir hayat dan dikurniakan zuriat yg soleh/solehah..insyaallah!! ameennn................

No comments:

klik..klik..")