Followers

Tuesday, March 17, 2009

~selamat pengantin baru~

15 march 2o09 ....
tarikh yang mencatatkan detik sejarah buat dua sahabat ku...sebulum menghadari mjls...aku berkeyra2 ape patut aku beri..ermm.....muliani?sudah ku hadiahkan sepasang kasut utk mjls nikah dan persandingan nye..utk dayah...ape ek?....maka aku pun ke sunway carnival menjejaki ape y termampu....tgh bulan beb..")..hihihihihihi............

aussino menjadi pilihan at..finaly,2 paperbag ku bwk blk..


seawal pagi kul 830,aku sudah myiapkan diri mgikut tema..purple..as requested by the bride n groom..so..
aku pun mgenakan spsg baju kurus polos bwarne purple gelap..
azlan sudah menunggu,maka aku hny bersiap ala kadar...
tadaaaa~here i am on dat shiny murnink


wearin purple with lite purple shawl..given by muliani.."0


mjlis akad nikah dijadualkan kul 10pg..15menet menginjak ke pukul 10 aku..azlan dan maria sudah sedia menanti di masjid...(awal mngalahkan tok kadi.."0)

..MULIANI IBRAHIM..shes damn gorgeous on her big day..

vroomm..vroomm...vroom...
jam menunjukkan kul 1030pg,kedengaran ngauman motor besar...
sebuah merc menjalar masuk pkarangan masjid..diikuti 10bijik motorbikes...5buah kereta dan sebijik bas..let me Highlite dis sentence again..SEBIJIK BUS ok..
maka penuhlaa pkarangan masjid tu...(aku lupe lak nak amik pic motor besaq..)
mane x nye..ani xbagi aku gerak,kne teman die...gabra nak jd bini org laa tu


selepas 4x akad,baru mereka sah menjadi suami isteri..(gabra ye abg din.."O)
tahniah buat kalian
MOHD DIN & MULIANI IBRAHIM


selesai di masjid..acara persandingan di kompleks pasar awam balik pulau...

SeLamaT PenGanTin BaRu~

kecoh bersama long time no see fwens..
iman..adila..fara..julie..elin..maria..ida..azlan...alif
(patutnye lebih ramai..namun.................) mungkin keadan tidak memberi ruang..xpelaa
kul 330 ptg..aku perlu pulang..ade destinasi lain y menunggu..lan pun nak kne g kl..memandangkan aku hanye menumpg kete lan...maka,aku perlu pulang...
ini sorang laen sahabat aku y kawen..slamat pgantin baru

nur hidayah bt che hassan,kulim kedah


6 comments:

Anonymous said...

ai iman....miss u...sdeynye xdpt g...lau x..bley aku tlg amikgmba...hehehe....huhuhu...hopefully kwen hg nnti aku xbz...akan ku gagah tuk perg...xdpt mkn knduri dpttgk pn jdla....ehehhe...tk cre...

Anonymous said...

man...aku ni ain...mmg xtaul gn bnda alah ni...mmg xgn pun...hehe....ntiajar aku ek...xdela jd anonym...je...huhuh

nurul iman said...

ain.."P
xpelaa..xde rezki..mgkn next time k?...

Rashid said...

SAlam nurul iman,

Selamat pengantin baru..

nurul iman.. ehemm 'kawan kita' tuuu bila lagi??

zalizabrina said...

salaam..
uish dah kawen ye kawan kita si muliani..dah besar dah sumer org,hihi..kem slm sama dia..ckp tahniah ye..
-zalina soksek

zeththebest said...

im very happy for her..hope she knows it.. :) dorry agak terlewat... baru tau...

klik..klik..")