Followers

Saturday, February 19, 2011

it's all about my wedding..")..

it's all bout numbers related to my wedding...ohhh noo!!im getting married VERYY SOON...

  • kami berdua berkawan lebih kurang sethn sebagai kawan TEMAN TP MESRA pada awal 2008 kemudian mula miang miang bercinta keyra -keyra sethn kemudian sebelum terus mengikat pertunangan pada 05122009..owhhh!!kami melalui alam pertunangan yang agak mencabar lebih kurang sethn suku..")..kau cakar aku..aku cakar kauu!!..ngehngeh!!riskkyy toll!!tp akhirnye...we made itt!!
  • im getting married less than 25 days which is planned to be on 13 march 2011..biar betikk!!..terkezut aku...huhuhuhuhu cam xcaye lak...setelah beberapa kali kegagalan mencari tarikh yang sesuai
  • aku berkahwin pada usia yang aku tetapkan tuk kawen..iaitu 25thn..")..im used to put a limit to myself...walhal pada thn ini umr aku dh 26thn..supposed to be laa...tp lum birthday..but mr ezoe already turned 26..")..tercapai gak hajat nk kawen ngan org lebih tua..wahahah!!yezza..aku gila bulan..")
  • kami bakal dinikahkan pada hari yang sama, 13032011 pada jam 10pg di sebuah teratak ayahanda dan bonda ku di PENANG..
  • 11 vs 9 itulah dulang hantaran kami...owhh!!akuu buat sendiri jugak kali ni...")kunun nk ganti SSF laa..wahahah...xhengat nye berangan!!
  • jumlah wang hantaran???oppstt!!rahsia...yang pasti..kami berdua mampu menjalankan dengan duit kami sendiri tnapa penggunaan LOAN mahupun KAD KREDIT...yeeeHahaa!!..cukuplaaa dengan ape yang mampu...dun have to spend on sumthing which is unnecessary...save it for somthing worth at all...xperlu branded designer tuk bhgie..")ade kaitan kah??wahaaha
  • 27032011 menjadi pilihan tuk majlis kenduri di sebelah pihak lelaki di terengganu..")
  • memandangkan mjls pihak ezoe bukan pada musim cuti sekolahh..maka kuberdoa...moga diperluluskan cuti akuu!!huhuhuhu...GB, tolong approve cuti kawen saye..saye bukan rajin apply cuti pun..")
  • aku juga sudah bersdia mental dan fizikal tul menempuh perjalanan hmpir 8 jam..PENANG VS TERENGGANU...ngehngeh!!..tu lum masuk jammed mase blk raye..wahahhaah!!kematu vontot...flite plzz..")
  • bile sudah kawen..kami merangka tuk memiliki rumah sendiri...i'll make sure we'll have our own dreamz houz within 3years...nape aku letak 3thn??abes xkan masuk umah ko nk golek dr pintu depan smpai pintu blkg tanpa ade perabut??uishh!...idoklee teman..so itulaa gunenye ACCOUNT BERSAMA!!..haiitt!!..").."yayang teringin sgt wat konsep ikea...")..huhuhuhu...
cukuplaa tuk kali ini dlu....byk lagi doorgift menanti tuk diberesin...huhuhu!!
berpinaQQ bijik mata chekk dok telek bende tu jaa....!



count down..less than 25 days to go...huhuhuh

6 comments:

F@QIHFIQH said...

waah dah nak nikah eh..my sis' buzday 13 March but she decided to engage on 12 March 2011..btw dapat org ganu eh..tahniah2.. :)

http://faqihfiqh.blogspot.com/2011/02/terengganu-darul-sempoi.html

Mama Zara said...

congrats iman for upcoming wedding...

seronok aku dengar orang nak kawen ni..idak ler aku sorang je yg dah beranak pinak...ahaha

Bukan semua yang ada blog itu adalah blogger
Jangan asyik cari punca, cuba cari penyelesaiannya

Miss Aai said...

amboiiiii!motiffff bkn brg designer?muahahaha..ikot kemampuan masing2 la kan kak..anyway, can't wait to go to your wedding!

p/s: nmpk sgt gatai dah nk kawen ni!wekkkkk

cik iman said...

faqih :
Ooo..congrats tuk die gak..")

mama zara :
aku akn ikt jejak ko wani..wat production sendiri..wahhaha...")

miss aai :
wahahahah...saje je...yup!!its dfnitely up to kmpuan memasing...
dalam menusuk dan tertusuk ek??
gile jahat!!...nyahlaa ko wahai ferragamo..whahahahahha
**sile datang amik aura aku..ko pun xlame...")

.sweet-ants. said...

tahniah.. semoga majlis berjalan lancar ;)

mommylavender said...

oooo~ lagi lebih kurang 2 miggu jer...mommy ucapkan selamat pengantin baru ...moga kekal hingga hujung nyawa....aminn~

klik..klik..")