Followers

Thursday, March 8, 2012

emosi marahh!!!

NOTE : sahih aku tengah marah!!

time entry ini ditulis, aku memang tengah geramm yaribbaa punye..tp time entry ni di published, aku mungkin dah tenang!!!

kumulakan dengan bismillahirahmannirrohim**semoga dijauhkan seytan dari membakar amarah dlm hati aku ni....

kisah bermula dengan sipolan ini...aku label ngan A..wanita bekerja dan berumur tuaaa dari aku.first of all..i might be slightly rudeee, but, who caresssssssss??ur totly rudeeeeeeeeeee far away than mee.aku marahh!!!YAAAA..amat marah!..selama ini, aku simpan, aku pendam...aku ikut kata kau...bukan bermakna aku kalah atau lemah. tp atas sebab kau TUA...aku respect kau..tp kalu kau dah lebey lebey..sori laaaa!!sume ade limit...ask for perfection but ur totly lack of itt!!!!

logik x..bile mane kite mulakan perbualan dengan,"boleh tak tolong......"
tp dibalas dengan tengkingan??logik??pasti tidak!
logik x, bile mane si A yang berlagak diva, menengking anda di kalayak ramai??mak aku pun xpenah wat ok!!pasti tidak logikk!!
logik x, seorg guru menengking RAKAN SEJAWAT yang mungkin didengari oleh anak murid disekitar itu????pasti tidakkk

aku bukan jenis manusia yang nak marah xtentu hala,,jauh sekali nk menengking org..aku suke pendam, tp  skali kuarr!!nahaslaa kauu!!!!
manusia ni sememangnye dikenali ngan sikap die yang xtentuhala..asyik pikir diri sendiri je..kalu aku sorg je berangin ngan minah ni, logiknye, mgkn aku pun silap...tp kalu dah sume org xkira usia ko nak menengking...ape kesss????
bayangkan, seorang lelaki berusia 50an pernah kata, "kalu dia anak saya, memang saya cili dah mulut tu"...tadaaaa....

aku menghormati die sebagai seorg kakak yang menghadapi pelbagai konflik hidup..yee!!simpati tu wujud..sebab tu aku bersabar dgn kau selama ni..tp, kalu ko pijakk pale aku cmtu....mmg laa aku pijak, aku lenyek dgn buldozer pastu aku flush dlm jamban!!!damnn..memang aku geram gilee...

wat a surprised...aku sempat balas sket je kurang hajoran die tu dengan, "kenape nak menengking xtentu hala ni??cakap elok-elok xboleh kaa???"surprisely, cikgu yang ade dekat aku pun terkejut wanita ni tetb dok menengking. helloo!!name ko ade dlm j/kuasa tu..ko kene wat keje gaklaa.tu dah cukup bagus aku siap kate boleh tak tolong...kalu xnak, xde hal..cakap je xnak...ni yang menengking cam org meroyan tu ape halll???????????????

kalulaa aku leh ckp kat muka die, BIADAP NYE HANGGG!!!. cume takut aku xleh control emosi, kang depan tu aku sumo kauu!!!memang lepas tu, kawan aku dok cool kan akuu...nmpk sgt aku xpenah meroyan cmtuuu!!!!..
sekarang, die unfriend ngan aku kat fb..ahakzzz...bebudak btol perangai hg!!umor jaa 30!!!!damnn!!!xluaklaa weyy xde kawan cm hg.bukan aku xleh idop xdak hg pun..bluekkkk!!!!nyampahhh!!!

bukan aku sorg je kene tengking, dah 3 org dah kene tengking ngan die dlm tempoh 2 minggu...ish ish....
guru juga adalah manusia biasa yang punya hati dan emosi.tapiiiiiiiiiii...kalu xpandai handle emosi kau, tau nk lepas kat sume org, memang pasni, ko dok dendiam dalam tempurung koo!!!!


No comments:

klik..klik..")