Followers

Monday, May 7, 2012

OM BEGER



***tq mr Googlee for da peekturess**

entry ini lame gileee terperuk dlm draft aku..dari lame blog xberhapdet..aku published kan gak ngan beberapa editing...=)

OM BURGER
ampang Jaya

memang sedap,bagi aku laaa...tp memang menternak lemak ok. stall die xjauh dari menate steakhouz..ala, dr akleh, laju laju exit ampang jaya...rite after international school, de simpang kanan trus nmpk stall die...pada aku, stall die shud be improved from da cleanliness perspective..aku rase, kalu pakcik OM ni sewa kedai pun dah ngam dah ngan income die yang meletupsssss berbanding tepi longkang nagn barangan jualan bersepah sepah..hurm..xsesuai!


sloppy burger...
kalu tengokh dapur die, sumpah yang diet tu nangiss..huhuhuhu


cubelaa....tp kebersihan, harus diperbaiki lagi!!
maju OM burger!!

No comments:

klik..klik..")