Followers

Monday, June 25, 2012

miliki kereta pada harga serendah rm5.00!!!

project yang tak berapa terkini ssangatlaaaa..
sebelum  proton preveeeeeeeeee kuar tempoh hari, aku beria - ria nak kuarkan kereta aku dulu terlebih dahulu. bertungkus lumus aku bekerja memasang tayar dan segala...namun, inilah takdirnya.......kereta itu masih tinggal angan -angan



 kejadian menyambar terjadi dekat daiso japan street pavvy!!


terbarai lagi kereta aku....huhuhuhuh
tp sekarang dah 30% progresss...
part paling kritikal, nak cantum kereta depan n belakang...
ka ada kes kereta bahagian depan dan blakang jalan asing - asing???.....hurmmmmmm


2 comments:

Ibu Muda 30series said...

ni ke weiii? haha...aku ada beli ni...siap copy potong 1 set lg...tp smpai laaaa ni tak buat2...hihhii

nk cantum depan blakang tu kena guna insang pari mcm biasa la... :)

cik iman said...

wahahah..yelaa wani..
tp insang pari aku prob sket..huhuhuhu

klik..klik..")