Followers

Monday, July 2, 2012

wonderful mondaY!


lokasi : ampang resettlement
hari : jumaat mlm yang syahdu...ehh!!
tarikh : TENGAH bulan....


ezoe: ma, sok ma nk g mane??
cik iman : g mane??ikut jelaa....nape??ade keje ke??kene OT??
ezoe : xlaa........saje tanye kot ma nk g memane.......
cik iman : entahlaaaa

10 minit kemudian...
ezoe: yang........sok nak bli handbag kat mane??
cik iman: apeee???semulaaa....
ezoe: esok nak cari handbag kat mane???

tanpa tunggu lame................sebelum soklan bertukar tajuk n intonasi baik aku jawabb!!!


kat KLCCC...........................**shrinkkkkk***

ezoe: ok, esok kite g bli handbag kat situ....




tetibe tengah bulan laki offer gitu.......amik ajaaa......musti die tengah kaya!!!....duit project masuklaa tuuuuuuu...alhamdullilaahh!!dia masih ingat ke bini die yang punyai handbag hidup segan mati xmau..elloo!!handbag hantaran aku yang setahun dlu wane putih gebooooooo.aku simpan dlm dustbag n jarang pakai..tup tup, bile pakai g kenduri, leh pulak lekat warne baju aku kat situ...dah rupe merah bercapuk2 dah kat leather putih....HANGINNN!!!!baju kurung je kot...bukan baju klawar pasar mlm bile basuh turun kaler.....**sentapp!!!..humban beg tu dlm dustbag. ikat simpul mati trus...dok dendiam kot dlm lemariii....skrg aku juz pakai handbag bli ngan VOUCHER kat vincci je...oklaa...janji leh letak duit, tumbler aku n ubat seguni!!


maka, menonong laa aku ke KLCC mencari beg....dapatlaa seketul hasil kebaikan somi..thankz!!!**cinta kamu paling ketatt****..") bukan sebab die xpenah bli, tp syahdu sebab tengah bulan...hahahahahhahah

pas bli handbag, aku ajak g rumah ahkak aku g mandi swimming pool..tetiba die ckp, xleh...petang ni ade appointment doktor...ehh???bile plak laki aku sakit aku xtau.mlm jumaat cergas ajaa!!!!ehhh..tetiba petang sabtu appointment doc...meragukan!!aku tenung muke die...

"kalu dah sakit, jomlaa g klinik skrg..."
"eh xlehhhhhhhh...dan janji petang ngan doc tu........."
"kat mane???"
"kat bandar baru bangii........"
"ehh!!semacam je klinik kat situuuuuuuuuuuuuuuuuuu...............hurmmm!!"


sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

DOCTOR KERETA hokeyyy!!!
padan ramah tamah n baik budiman sangatttttttttt mlm tu.
10% je kot keuntungan project salur ke aku, 40% ke kereta..caittttt!!
eh lu bro..........sayang kereta ka sayang biniii??????
mlm ni lu peluk kereta lu kuatttt!!!....ehhh!!
**tu dlm hati je jerit**
xpelaa..kekadang minat laki ni memang xleh tahan - tahan. die dah bersusah wat pelbagai project , xsalah berbelanja sket untuk kepuasan. tersadai aku kat kedai kete tu...teman ezoe...xpe, janji die bhgie...

**duit tu ade menabung x??........aku soal...=)***duit laki duit aku jua..duit aku, dun touchin touching...hahahaahaah
"YUPPP!!!ada..."
ok..you may proceed..................................


akibatnya..................



*













*




*


*









*



*



eh broooo....bini awak punye bumper lagi besar kot dari bumper kete...
agak agaklaa mane bini awak nk letak "bumper " die yang  50 x 50 inci niiii????


**main kasar nampakkkk*****



No comments:

klik..klik..")