Followers

Monday, September 24, 2012

nyanyuksss!

***curi jap masa sengkang wat luahan perasaan!

uewwwwwwwwwww.....muda belia cam aku ni, selayaknya ke nk dilabel nyanyuk???ntah..tp sifat konfiden tu tinggi...ahakzzzz.....hahahahahah


kelamkelibut pagi sabtu.ngan nk terkejar pebetul teks emcee, dengan ngan tlg setelkan budak pend.khas tuk persembahan..ngan teks yg berlobang lambing...maka, sesampai di parking skolah, aku rehatkan diri 2 minit dlm kereta.elok nk keluar, ustaz dtg parking sblah.rapat baik punya!!si gems nk kuat sahih xlepas, aku pun ngesot sisi baik punya, fuhh!!lepas.
berborak tanya ustaz jap, "ustaz nk parking kat sini ka??kalu ye, saye perbetul sket kereta.?"..eh,xlaa benti jap je amik budak.ok!!grab sgale barang smbil terkejar masa sebab dah nak masuk waktu "merah"...

2 minit lepas hlg lelah berkejaran.tuptup.....budak dtg panggil
"cikgu iman, ustaz kata keta cikgu xtutup enjin..."

watdehel tinggalkan kereta tapi enjin masih on???
lantas, aku berkejaran semula ke kereta. yalaaaa....baguih punye dok menderu bunyi enjin aku!!hahahhaha..lantas, pembuka pintu kereta dicapai...

"mangkuksss btoll!!!!apekehey kunci pintu tp kunci dalam kereta siap enjin tengah ON!!!!"


pengajaran di sini:

  • bila remote alarm kereta dah kehabisan bateri, cepatlaa g tukar bateri. dari anda perlu menadah telinga mendengar bebelan ayahanda yang terpaksa datang menghantar spare key..
  • periksa terlebih dahulu kereta anda sebelum meninggalkan kereta.jangan sesekali menyangka deruan enjin kereta datangnya dari kereta sebelah walhal, ianya SAHIH dari kereta anda.damnn!!

ayat tak tahan dari ustaz:
"saya ingat kereta iman enjin turbo ke apa sebab tuan kereta dah pi pun, enjin dok on lagi..."

wahahahaha!!cikgu ayu lagi geletiss cam aku nak naik kereta turbo kee????..ngehngehh!!



ok byesss...nak sambung keje.2mgu aku keje direct..sabtu ahad pun balun g skolah setel keje.caitt!!!

No comments:

klik..klik..")