Followers

Thursday, September 27, 2012

bismillah......PPD Sepang


BISMILLAHIRRAHMANNIRAHIM....

masuk kali ni, kali keempat aku mohon pertukaran.masih belum memihak..uhukk..uhukk!!3 permohonan lepas, aku apply PPD keramat. sebab time tu lum berkira - kira tuk beli rumah. buat pertama kalinya, aku pohon PPD sepang ni..khabarnya banyak kekosongan smpai cikgu  posting sabah/ swak pun kene redeployment. tp opsyen aku adalah limited----pendidikan khas...area PPD sepang yg ada pend khas cuma 3 skolah. sk taman putra perdana, sk kota warisan dan sk salak tinggi..aku aim dpt sekolah area putra perdana..kalu xde kosong, harap dorg campak ke PPD putrajaya dahlaa...laju laju aku lalu hgway nusaputra tu g keje...lalalalala**verangan verangan!!!wahahahaha....xkesahlaahh...kalu dpt tukar pun dah bersyukur ya rabbi...

tadi, abru dpt maklumat, sorg team kat skolah dah dpt transfer...huhuhu...sedey seyy!!kalu time aku dpt tukar, xtaulaa cmne..hati beria-ria nak pindah dekat ngan ezoe, tp separuh ahti algi sedey nak tinggalkan team dan anak-anak murid sume!!seryeslyy!!!kang, ade plak berulang kl penang sbb rindu team kat sini...huaawaaaaaaaaaaaaaaa...........

pape pun, mungkin blum rezki aku dpt baby, tp ALLAH tentukan, rezki aku untuk memiliki rumah sendiri dan duduk dekat nagn ezoe datang dlu...aminnnn!!!!!!aminnn!!!aminnnn!!!
**entry serious sehhh!!!wahahahahaha...=)

No comments:

klik..klik..")