Followers

Wednesday, February 6, 2013

wordless weddy : sushi kingKong..**tak wordless mane pun**


assalamualaikum...

saya suka sushi.tp jarang nak ge restoran sushi.slalu beli sushi JJ je..not bad laa rasenya bagi orang yang xpenah jejak jepun tuk merasa keaslian sushi...slalu g ngan adik aku sbb ezoe tak berapa sherasyi ngan tekak jepun celup aku ni...wahahahaha.......bukan xmkn cuma tak berapa enjoy katanya.....kalu g octopus sushi, die bantai mkn nasi goreng gak...so, sushi king xde pilihan mane nak melayu...


my fav : unagi set..

**unagi adalah belut.aku sendiri terkejut bila tau belut tp as long rase dia nyummy, aku bedal..adik ipar aku yang ajar makan mase kteorang g pesta japan kat shah alam...

for him : mixed bento

seeeeeee...nampak enjoy bebenar makannya kan??taking a sip for soup n dessert apekejadah sumpah takreti sebut...hahahhahaah...

No comments:

klik..klik..")