Followers

Wednesday, May 28, 2014

vacation!!

assalamualaikum!!

semlm pas sekolah, trus laju2 naik bas nak jumpe boipren kat ampang..=) menggelegak je nengok nama aku naik tuk meeting hari selasa petang. hello!!boipren dah tunggu kat kl okey...gb argue napa aku amik tix awal??/ehh ehhh...time ni je peluang saya nk bercanda lelama ngan boipren. sile faham org perantauan cam aku..huhuhu...**hello??meeting hari last sebelum cuti sekolah???kemonnnnn laa.................

itu semlm...pagi ni aku nk hanimun ngan ezoe ..=)
ezoe on leave smpai isnin depan...it's our quality time  after ages.=)
percutian selama 5hari 4mlm ke sabah..
seryesly kali ni mmg xde plan ape2 pun...mau santai2 jalan hanyun2 tangan tengok view je...lolomenmentik sangat..=)
dari klia2, kiteorg singgah KK dlu tuk 2mlm...shopping "perut"..murah kata orang seafood sana. aku xpenah jejak sabah okeyy!!ni first time. ezoe eksen sbb dah pegi dah...xpe xpe...
pas kk 2 mlm, kite fly g sandakan plak for another 2 days. 
time ni menyelam minum air. singgah kenduri bff ezoe kat sandakan.. leh tengok budaya org sabah lak time kawin...budaya kawin swak aku dak nengok sbb akhak ipar aku org swak..=)

apapun,moga percutian kali ini berjalan lancar dan terhindar dari kecelakaan.
aminnnnn!!!

hepi holiday uolllsssssssssss..=)

No comments:

klik..klik..")