Followers

Tuesday, July 1, 2014

kehidupan baru

Assalamualaikum

Bersiaran di kala berehat rehat..alhamdulillah,dah muka bertugas di tmpt baru.di sekolah baru..perlu masa tuk biasakan diri dengan suasana dan persekitaran baru....rindu sekolah lama...huhuhu
Namun...paling penting..dh masuk rumah baru...

Walau separa selesai mengemas,ku redah jua..terasa omputih sgt masuk rumah pakai kasut. Atas je dah setel.bhgian bwh dari hall smpai dapur blum bercuci pun

Mengemas mau makan sebulan gak..menitik air mata nengok bende nk kemas....mau gak aku upah org ni nanti..kang xmerasa raya rumah baru plak..
Dapur baru lum rasmi lg.ntah cmna...hod aku xmuat lubang yang ditebuk..hangin je aku nak kene lap semula pas ketuk ketuk.
Masa install kc...
Langsir baru pasang area area kritikal seperti sliding door.kalu x,wayang gambar la kteorg kat rumah.

Apapun..semoga aku rajin mengupdate cerita since rumah baru aku ni coverage cam siput sedut. Line sesaat ada,sejam xdak..internet lg cam hampeh....grrŕrrrrr

No comments:

klik..klik..")