Followers

Tuesday, October 21, 2014

PENIPU : yana home furnishing

assalamualaikum..

entry ni melibatkan sifat amarah yang menebal.masih marah walau dah 3 bulan berlalu...ate nak ngadu tiime marah tenet cam kura-kura..ini pun sedut wifi jiran sebelah.muahahahahaha ***dengan izin okeyy!!!




sapa orang ampang??
sapa orang taman dagang??


nasihat aku??rentikan laa kalu ada niat membeli perabot dari kedai ni.
kenapa??aku adalah antara mangsanya....choiiii!!

membeli sofa L shape ngan panjang kira kira 4 meter bersama stool ke hape aku xtau name bende alah tu..fully washable dengan harga RM2000 memang sangat woww pada aku. aku dan ezoe kaki survey.harga dengan kualiti kain tu mmg bagus hasil survey kami. siap dengan bantal kecik kat sofa tu ok.

katenya, lepas pilih kain kene byr full payment baru sofa boleh buat.memandangkan aku dnegan dia dah enggaged lebh sethn since aku letak booking payment, so aku tawakal je bayar lumpsum kasi settle. dari tarikh aku byr, 2 bulan lebih dia tak hantar hantar. awalnya cakap seminggu je.

2 3 hari kteorg call tnya, katanya esok lusa akan smpai sofa dekat rumah.dari sebelum raya smpai lepas raya dan berterusan smapi 2 bulan lebih. paling bodoh alasan dia bagi, pekerja dia sakit masuk hospital..ko pikir kilang sorang je pekerja???????? 

dah tgu 2 bulan lebih..akhirnya smapai sofa yang dinantikan. kejadah apa warna sofa datang belang belang purple???? xde dalam senarai lgsg warna purple aku pilih.tema rumah aku hitam merah.purple memang buat mata aku sakittt!!! terus teringat dispplay set masa aku byr full payment tu mmg sebijik cam sofa dia hantar ni.. 
dia cakap..oh silap ye kak??? xpe saya tgl dlu sofa ni nnt sy bawak sarung baru ganti...dah washable kan??mmg boleh bogelkan je sofa tu...


time delivery, ezoe keje...dia balik rumah je, trus soh aku siap nak g kedai tu..bukan dekat ok puchong ngan ampang.tol aje 8 rgt..sampai kedai, nahh!!display set tu mmg xde..ngamuk2 aku dan ezoe..dia bertegas, bukan sofa tu yang dia hantar.ok fine!!!
sarung mane??? sarung warne aku tempah mana??? dia ckp  3 4 hari lg dia datang...
bende sama berulang...dari  3 4 hari jadi dekat 2 mgu....lepas mengamuk kali ke2 dekat kedai...

so..dia dtglaa tukar sarung....dan again pillow kecik ata sofa dia xbawak..lupa katanya..esoknya dia nk hantar.. drama berterusan lg.... 2 3 hari lepas tu, aku call, aku warning,

saya nak ke kedai u dalam kul 8 mlm.make sure bantal kecik tu ade. saya xnak dengar alasan. *** since dia kata pillow tu tertinggal kat kedai, so mesti dah siap n aku g collect patutnya xde hal laa kan??

sampai sana....tadaaaaa, pillow xde pun. amukkan bermula..... aku cakap nak duit balik.bak aku rm100..dah cam along plak..ade haku kesahh?? so aku amik duit blah... 


kesimpulan, rentikanlan beli dari kedai ni....janji manis, tp semua sampah!!!


No comments:

klik..klik..")