Followers

Sunday, February 22, 2009

::21022009..sabTu::

::..kalut pun maseh sempat snap a few pics..hehehe::


mesyuarat AgunG PibG skolah kali ke38..dis time..aku jadi pencatit minit mesyuarat..aiyOk!!mmg lenguhlaa tgn aku...dahlaa one of da member tarik dr..feel sori for her coz her mum kne stroke..sian die..xpelaa..tu kecemasan..leh trime..so..aku ngan cik A laa tgl..maka..kalutlaa tangan ini menulis..byk lak parents kali ni bcakap..could u guys imagine..from 9am til 1245..huhu!!..juz break for 15minutes...tp..tu laa antara tugas xrasmi sbgai chekgu..slain mendidik...byk laie keje amal...xpelaa..akU y menurut Perintah...")


abes je..at ni xsempat2 nak balek umah...pale dah bdenyut2...tekak dah skt..since smlm laie rase bdn xsedap..sampai umah..recieved a cal from indian guy...my parcel was wit him??how comes..??bluRRR aku...tp aku kuar gak dlm pale denyut tu nak g amik parcel..
mumy lak dah ready ngn nasi ayam..sedap nye bauu...sedikit nasi ayam dijamah..ubt ditelan..Bummm...trus aku tdo xsedar diri..
aiyok!!demam dah kembali menyerang..harap xlaa trukk..")
tp..dlm demam..maseh sempat g merayau ke penang..kul 11 mlm baru kaki jejak umah..


finally...stelah lame menungggu...aku dpt gak..thankz shida for da sweet card

(muke dak demam..")..)






2 comments:

azza_irah said...

hekhekk..demam pun smpat ronda penang smpai tgh malam ke..
akak gak golke2 arini pagi smpai ptg,...ujan2 lak tu...huhuu

cik iman said...

tu wajib kak dr dok terperap je..buhsan!!
**klas "komputer" y makin menambh denyutan kepale..")

klik..klik..")