Followers

Monday, February 2, 2009

da story goes like dis.....

KrIiinnGGGG...KrInnGGg...
tanda waktu persekolahan utk arini pun menutup tirai...(sempat tgk jam..kul 2Pm...)..balik umah je...trus wrappin hadiah utk di pos...sape penerima??biar die jelaa y tau.....
maka...selesai menunaikan kewajipan...aku bsame my sis pun gerak menaiki "binatang kaki bulat bulat empat"...niat at nak tgk sifu & tonGGa....(nak release tension gak coz ngamuk smlm..."sliders" nye pasal..hihihi)...agak lame kaki aku xjejak wayg...last tahun lepas kat imax...lame xlame sgt laa..dlm sebulan lebih(coz dlu wayg ant tmpt wajib..plg kurg smgu skali aku g..dulu laaa...")mase mude2 dlu...)
kesimpulan y leh dibuat...pd pndpt aku...filem apek n nabil ni buhsan laa...aku kategori kuat gelak(my expertise) tp tgk cite ni cam tgk cite seryes lak..xgelak pun...an!an!an!..namun..tgh aku cube mcari mane duduknye lawak dlm filem ni...tetb hati ini berdebar2..melihat kenangan itu..nape at ini musti trus kuat berdebar???..sesuatu y wat aku igt pada "seseorg"....argHHh....
mgkn ade btol para mr n mRs penasehat aku kate...sakit kalu memendam rase..namun..aku blum punye kekuatan..aku selesa memendam...andai suatu hari aku punye kekuatn..harap aku blum terlambat..")tp...bape lame aku mau mngumpul kekuatan
itu?? ...ntahlaa....biarlaa..sesghnye..aku tak mgharapkan respon +ve..cukup hanye aku mampu luahkan isi at ini.....andai aku mampu.........

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yg ku hela kau selalu ada
Hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang
Dan sepi, dan sepi

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada

4 comments:

azza_irah said...

lagu tu penuh memori juga utk dirku....waaaa...sedis pilus...

nurul iman said...

same laa kite..copy paste ke..huhuhu")

adanzz hanzz said...

emm.minat ker lagu 2...huhu,sek lagi err..smg tercapai akal mu..ops silap pulak..tercapai impianmu..check it out!!

nurul iman said...

adanzz..tq for ur pray...u too...

klik..klik..")