Followers

Wednesday, November 11, 2009

PerLIs..=)

locatiOn : Perlis Indera KayanGan
date : backdated ..(malas pk bile.."))
mode : bekerja smbl jalan2..
lil bit info bout me & Perlis..")
  • im proud to hav ic no wit 09 code..perlis nye code laa..")..850417~09~****
  • satu2nye negeri tnpa perlu was~was utk tdo tgh jln raye pas kul 9mlm..mmg xde kete gua ckp lu..")
  • proud to be nextdoor kpd en shahidan..sebelum die jd MB perlis..jiran aku je beb..
  • satu2nye negeri kat msia..(kalu xsilap aku laa..")) yang satu ketika menggunakan teksi berkuda dlm pekan yang seciput tu..")
  • lahir sehingga aku umr 8thn tgl kat perlis..kmdn pndah ke penang..=)
  • aku dijaga oleh bibik siam yang pndai masak..dlu xpkai bibik indon..dekat ngan siam..amik dorg je laa...

ku mulakan dengan piccca berikut...

xsemusti upload picca cun je kan??

so..layanzzz jap picca TErbaek Punye..hahhaahah

gile gagah muke aku..hahaha...
kasi chance kalian nk ngate ke ape ke..hahahahaah...
tp aku suke picca ni..
Tq Kak pah..")

tadaaaa..cik iman...")

sekitar sambut harijadi bday gurls &boyzz ...JulY til dec
di kawasan perkelahan gua kelaM

gua Kelam vs Pdg Besar..
chekgu je yang lebih mase kat pdg besar..hahahahah..")

::sori...no captioN..::

6 comments:

azli said...

Biar btul cik iman ni..tdo ats jln,,mati la kena leyek keta..Perlis dah maju la skrang sampai pagi pun ada keta kat jln rya..mybe kat jln rya dkt2 rmh cik iman tu kwsn sawah padi kot..sbab tu x da org..tu pun blum tntu lg x da keta lepas kul 9,mna tau ada trekta ka kabota ke..tata ke..hehe

cik iman said...

azli...
hahahhaha...bendang??xde makne okey..
tu zaman sye tgl sane awl 90an..
kul 7 kdai sume tutup..nk meriah kat kuala perlis je kot..mkn tepi laut...
tp skrg mmg maju..perlis maju..")

Fratika said...

perlis xmaju lg pn..2015 nti bru maju..kedai pukul 7 8 dah tutop..mendeee la..gelap abeh stu perlis..xbes!!

Emmy said...

uish...lama dah tak pi perlis....

sweet.ants said...

seronok layan budak2 x cikgu? ke cikgu pening layan budak2? nmpk betul muke cikgu tgh enjoy...happy =)

cik iman said...

fratika...
tu keyra maju byk dah syg..berbndg zaman 90an ..huhuhu

kak emmy..
sile laa melwat cuti skolah ni.."0

sweetants..
kalu at ikhlas..sume rase sronok..")

klik..klik..")