Followers

Friday, June 18, 2010

BuLaN KeBahGIaN....

bulan penuh kemaduaN...ececeeh...

name pun cuti skolah...blambak ~ lambak sahabat handai rakan taulan ku y berebut rebut nk kawen....smpai seru ek??xpelaa...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

akuUU??jodoh pertemuan di takdirnye...aku hanya mampu merancang, DIA penentu segala....

jom layaNNz~

29052010...aku sempat mgmbil short vacation ke PAHANG n TGANU...konon2 nk kasi reda sket stres yang akn mlanda da week after...

EXAM WEEK..

ouchh!!dan berthn aku tinggal dunia blajar...skrg aku kembali...enjin kancil, bodykit skyline...cmne laa x jamm..")

kemut sketlaa...uhukk..uhukk!!

  • dis pica taken by my xbape uptodate gadget...
  • odw to kuantan or might be sum where in kuatan..lupe babe~
  • from kl to kuatan..."xpe laa yang, biar pa drve..yang rehat je..**winkk*winkk"
  • from KemamaN to KL...."yang, drive ek??nk tdolaa..ngntukk!!"..di bantainye bdengkur!!..sabor jelaa

  • here we r....headin to kemaman...
  • xyah bimbang dah.pasni musti kerap g pntai timur...theeEeEE~~~~~~~

  • muke mr Ezoe keletihaN..
  • aku??ceria...lame xjumpe my best fwen yang sorg ni...suke..suke..

  • ouchh!!tdung ku y ditepuk2 lembut oleh sang bayu...selebet toll!!
  • owwhh!!kami berdua tampak bgitu gebu skali...ni kes terlebih jage....ok darling..time to burn unwanted KGs~....llallalalaalal~

  • da bride n da groom..both is my bestie...
  • harry.&nani...knew since i was in uitm shah alam
  • ade kesah yang watkan aku n si gorjes nani jadi bestie....weeee~
  • dolu2..dorg ni bestie je...tuptup...cintun n KAWEN...
  • picca grab from my en koi..da photoG...

  • owhhh!!saye tergoda part ni...=P

  • izzit them looks damn gorjes??
  • gud job koi...
  • semoga berbhgia ke akhir hayaT..")

kepada rerakan yang melayangkan kad n jemputan..terimas ye??

sori cuz i cant make myself presentable on those days....

::....SEMOGA KALIAN BERBHGIA...:::

pasaNgan bahgia pertama

  • si gorjes pertama...PUAN LUN aka huda shari...
  • owhh!!kamu chanteQQ bangaTT!!...
  • kawan mase time blajar...uitm...same skewl, bt diff course...
  • sdkt rapat lepas die bkawan ngan ex clas mate aku mase kat soksek..
  • pas dorg tunang..n aku tunang..mule betmbh rapat sket...amik berkat..=P

  • si gorjes n her Hb....
  • ni laa jejaka same klas ngan aku kat smstsss aka soksek aka tunas..juga same mase kat matrik johor dan berkekalan same sampai ke uitm shah alam..
  • wahh!!baru aku pasan kesamaan kite ye encik zeman??
  • en ZAIMAN noris..


kekwan ku zaman soksek...waaa~~kalu dpt jumpe ni..sure meriah..
**sile pilih kot2 ade y anda bkenan...most of them not rily been taken...yeke??
pasangan bhgia kedua

  • my x skewl mate kat soksek...
  • khairul rizal ngan psgn nye......aiseyy!!xtau name lak aku..=P
  • cumil keduanya...

another bunch of my fwens from soksekian 9802~
pasangan bhgia ketiga

  • also from soksekian...
  • zulfirdaus dan....erkkkkk~~..")

sekiaN~~.....

2 comments:

Cik Siti Hajar said...

rmi yg kawen yea...:)

Mrs Fendy said...

Eiman... itu Nani ker??? Nani yg pernah kaklong kenal ke?? Kalau Nani tu... cantekkkkknyer dier...
hubby dier pun handsome compared to ex ex ex ex dier....

klik..klik..")