Followers

Friday, June 4, 2010

indaH kHabar dari Rupa

huh..::
hampeh je intro ngan keluhan...
bukan semlm kes ni berlaku..bukan juga minggu lepas tp 2minggu lepas...
naseb xde ruang je aku nak memakian di sini..maka,marah tu terpendam dlm hati..
tup tup....taktala suratkhabar di belek pas blk keje td...ayat membunuh!
mata terlekat lak kat sekeping iklan ni..
kalu aku mention produk ni, mau nye aku kne saman lak..bek xyahlaa...
cukup skadar aku lebelkan produk Si MeraH...
dari penang aku beserta fmly menerpa ke nun HQ nye semata-mata ingnkan nasihat
yola..mau amik produknye..ingatkan leh dpt khidmat nasihat ke..plg kurang leh dpt penerangan ttg produk yang nk pkai...untung - untung leh dpt service or treatment lbh murah..
sesampai je di HQ...de lbh kurg 5pekerja si produk MErah...
sampai depan kaunter tu..dorg leh wat dekk je...bukan nye nak entertain customer..kot ye de keje leh terima dek kpale hotak gak..ni xde mende pun...
xpelaa...mungkin xpasan..tp l0giknye..kalu dah 5 org dlm tu xpasan lagi kaa??alloo~
ok...kemudian kami dilayan...
layanan??mmg LOW CLASS..dlm paper yo oo je LAYANAN KELAS PERTAMA..
kalu x ditanye..mengKAyu laa pekerja tu...muke dahlaa wat2 cun...rase Nak je aku state name sipolan tu...tp xBAEK..")
ayat2 menyampah yang wat tahi telinge cair!!
  • "gi timbang ye"...woi kak cik!!kalu nk g timbang sndri..kat umah aku pun byk penimbang...hg ckp nk timbang ape..semua ade..ingatkan dorg nk bersama-sama berganding bahu g teman customer timbang..catat angka ke..HAMpehh!!xde lgsg
  • "ni menu diet die ye"...hg ni kami ni xblajar membaca ka??takat tunjukk n baca balik semua yang tulis..baek xpayah...kami p kiosk yang jual produk si MErah ni terang lagi baguih!!kalu xtanye..mmg xcakap...
  • "p bayaQ kat sana ya"...ni satu hal lagi...siap soh kite p bayar...hg nk menapak 5-6 langkah pun malas...xpun, kalu kuar kaunter tu leh mati kot??

wahai si tokeY produk SI MERAH..

jgn pk nama anda sudah gah dipasaran serta glamor di bidang lakonan..anda pk layanan low class pekerja anda dpt membantu anda trus maju??silap laa...smpai sejauh mana iklan di dada akhbar akan mampu menaikkan rating anda??konon dlm paper de treatment...alat canggih...treatment termurah...huh!!dongeng jelaa...

sampaI kesudah aku xkan AMIK dah produk ni...

biar berbelon badan ku..aku rela...wahahahah~

*emosi bengang pas bace iklan produk ni kat paper...

No comments:

klik..klik..")