Followers

Tuesday, July 6, 2010

ini bukan cobaaN~

pernah anda lihat icon di bawah??

xjelas sbb kecik maak aii....

ok xpe...kasi tgk yang nii plak??

cukup??..pernah tgk???

hurmm......maseh xcukup jelas...nevermind....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hambik korang..
ade cukup besar???
persoalannya..adakah anda pernah tgkk icon di bawah??


MLM ek??..copp..copp....
jgn korang klik tnda pangkah tu dlu....
..who knows..u'll be da next millionaire..
aku bukanlaa promoter...jauh sekali sebagai agen
aku hanya HAMBA ALLAH yang terkejut dengan kejayaan org..
kagum dengan semangat org...tertekan dengan duit melimpah dorang....**huhuhuhuh
tup..tup..tuppp** meleleh air liur beb...ngeerr~
mulanye aku xcaye....
namun,bukan jauh pun manusia yang hebat ini...
sepupu aku sndiri...bile aku sndiri tgk
kejayaan demi kejayaan...
kekayaan demi kekayaan....
kepermoolehan harta demi kepermoolehan
peningkat digit kosong demi digit kosong...
tupp...tupp..tupp...lelehan air liur semkin xmampu dibendung...**eeeewWww~
baru baru ini...aku berkesempatan menjengah kenduri kawen dorg..
spupu ku bkahwen dgn seorg pramugara...
oppsstt!!bekas pramugara okies...
si jejaka quit from his job cuz he said dat he manage to gain more more n more money down here rather than being as flight attendent...klau FA pun monthly dah gain plus minus 20K..ouchh...so..bape byk die gain thru dis scheme??...ouchhh~~~
maka kesudahan nye..kedua dua mempelai merangkap spupu ku pun bekerja spenuh masa mempromosikan produk pendidikan alaf baru ini...
*
*
*
*
.
.
.

kalu takat bag couch cinonoit cmni..xde hal laa sbagai hantaran...
untuk si psgn ni laa..but norp me...

maka, apa laa sangat jam berbintat - bintat blink blink cmni...
takat seutas jam berege belasan K ni mmg xde gak hal
tup tup tup....kukesat lagi dengan sapu tgn....theee~~glupp!!


namun.....
gluppp!gluppp!!!
aku sudah kekeringan air liur kerana terlalu byk lelehan....
mana tak nya...
dlm usia lebih muda dari aku...
yakni 24thn...si sepupu ku mmpu memperolehi
sebuah
.
.
.
.
kenderaan sehebat ini~~
duit SENDIRI hokeyyy!!
tanpa sokongan ibu mahupun bapa beliau
owwhhh!!im damn impressed wit U!!

jadi...adakah anda berani meyertai MLM sperti ini??
biar bergelen tumpahan dan titik kan berlaku...
aku mmg xreti berMLM ni...
so....
those y de xtra talent n damn gud in PR,
do giv a try on dis...
dis is definately not a promo but juz a lil things i think shud be shared
ending nye...
.
.
.
.
.
AKU TETAP XJOIN GAK...=P...ngeee~

No comments:

klik..klik..")