Followers

Thursday, September 8, 2011

OUR firsT raYa...=)

lokasi : bandaraya jerteh (jamm oIiii...bandaraya laa kot..muahaha)
tarikh : hari raya 30/08/2011


ENTRY BERGAMBAR...(malas nk hapdate..=P)


 alolo..wajah suci kami berdua...sebaik pulang dari masjid pas solat raye...rupe cam hajah dah aku tgk..muahahaha..=)wajah suci aku tnpa sebarang makeup..hasil sabun cap ayam weyy!!!


ni pic dlm kete pak mertua aku...aku ngan ezoe jadi big bos jap..dok bersantai kat blkg...tu sempat berposing2 dlm kete tu...=)

tadaaaaa: pic kami berdua....nk kis2 malu...muahahah....ramai sgt photoG kat depan tu dok mengomen..=)


 ni keje ezoe...kami gerak 2 kete...aku ngan ezoe dok kete depan..tu leh snap pic adik2 ipar aku ni...cool ok beraya nagn jip open air ni....muahaha....terase cm miss universe...aku je lum panjat naik jip ni...hagak-hagak laa wey ngan kain ketat nk memanjat.udahlaa baju recycle je..kang terkoyak..naya akuu!!

 my cool abah mertua....=)
gitar tu??props je...,muahahahah


pak n mak mertua ku....


 our big family

 meh aku kenalkan setiap sorg k??

berdiri dari kiri : Arni maisarah,adik ipar aku plg bongsu, mak mertua, pak mertua...menghantu(akulaaa tu..)
duduk dari kiri : Arizal Fahmi,adik ipar 2nd last...(single but xsure available x....18thn baru..=))
baju ijau terkuis : Arif Hazwan, plg close ngan ezoe...adik ipar gak...23thn..single n available....muahahahah..mampus aku kene  karate ngan liana..ok ok..correction...single but not available...acahh je liana...")
baju biru : arizuddin abg ipar aku...single but not available gak....getting married  very sooon...
hjg skali, baju biru : Arizul Hilmi,laki aku..ezoe laa weyy...NOT single n TOTALLY not AVAILABLE...

our big family....





muahhh...love u mumus..")

1 comment:

Anonymous said...

bestnya ada gambar 1 family ;(

klik..klik..")