Followers

Tuesday, April 23, 2013

BZ

assalamualaikum...

yeahh!!bersawang sudah..sebulan lebih dah tak terusik....xde budget retis sentiasa nak update tp suke untuk kepuasan sendiri di samping menjadi ingatan dan panduan di masa hadapan...
ewahhh!!ngekss....hahahahahhaha

terlalu banyak nak dikongsikan....tentang perkembangan dating aku dengan hospital..tentang kejadian luar duga sahabatku hingga mendorong aku turut terlibat..**hampir 2 minggu, asal kul 9mlm, baru aku jejak rumah..sob sob...tentang pengalaman 6D...tentang pertambahan usia ...tentang rumah baru kami....bla..blaa bla...................

namun, sumenya aku peram dulu gara gara jadual harian yang penuh..contohnya..:
 harini jadual kehiduapan aku adalah seperti berikut :

730pg - 200ptg : bekerja 
230ptg - 400ptg : kelas tambahan/tuisyen
430ptg - 600 ptg : latihan rumah sukan....

 blaa..blaa...blaaaaaa.....................
bila kerajinan datang, insyaallah kembali berupdate... 

No comments:

klik..klik..")