Followers

Sunday, March 24, 2013

ohh fossil!!

assalamualaikum...

salam dan sopan..tapi dalam hati gelojoh nak btau purse dah robek dan rabak....berbulus di merata dan warna dah hitam kelabu asap......ewww!!!aku perlukan yang baruuuuuuuuuuuuuu..
tapi memang aku sayang habis laa purse ni...ada chain, so senang lilit kat tangan cume size agak besar..xpe, leh selit banyak resit...duit nak selit xbanyak, kite selit resit..=)








aku bukan orang yang kisah bab brand sangat.asal berkenan, aku rembat...tapi satu brand ni memang menepati citarasa dan kemahuan aku, lantas melonjakkan sifat membazir dalam diri...wah gituu!!tapi sesekali membeli, xde hal...xsalah menikmati hasil titik peluh sendiri. cara berbelanja ikutlaa individu...xde hal..=)
tapi dlm banyak butik n online butik, aku suke nau belek kat sini, secrectbargains..design yang agak latest dan harga reasonable..plus, die banyak fokus kat fossil....suke suke!!!

meh cuci mata sket tengok design yang aku suke....hati lain lain, hatta bentuk badan pun kilogramnya berbeza..ehh!!hahahahahaha




pic credited to secrectbargains.blogspot.com

aku xnak banyak pun, 2 ketul pun jadilaa.......2 ketul pun belum sama rega  nagn coach...xpe, mak xkesah..mak memang suke fossil....penyakit gila fossil....erghhhh!!!!!!!





1 comment:

lilieyz said...

Yang kaler merah tu cun!!

klik..klik..")