Followers

Wednesday, February 5, 2014

gelora jiwa

assalamualaikum......

2014, setiap sen yang kuar wajib diambil kira..setiap sen yang kuar perlu dalam keadaan sedar diri....kalu xsedar diri, makanya, merata dan merintih di hujung bulan..ehh!!!!


handfon buat perangai!!!huihuihui..memang mintak dah...thn lepas dah buat perangai, aku pakai je...tp tahun ni, memang xmampu nak bertahan sangat dah..bila mlm sebelum tido, elok ja, bangun pagi esok nk snooze alarm, tetb xnmpk apa dah..nak tutup alarm, ko kene cabut bateri je...tp aku gigih pakai lagi...sep duit oii!!! masuk jaa 2014, memang bungkuih trus..apa pun tarakkkkkkkk....niat hati nk note3, uiii!!! ipong???bukan taste aku..rase org bandar sgt...aku org kampung pakai besa besa ja.....

nekad habis dah nk tukar handset baru, tetiba g bahagian electical time survey philips airfryer n promo tefal, tup tup terlalu dekat fridge yg godang amat yg idaman kalbu dari dulu dengan harga lebih kurang je note3...aduyaii!!gelora jiwa wey nk pilih peti ais besar pemeluk aku kaa...beli fon besaq tapak tgn aku ja..... airfryer pun blum beli lagi....aduyaii!!mengidam banyak nauuu.....nk masuk 30 ni, xde dah nak handbag sume...letak handbang ngan lesung batu...lesung batu aku tuju dulu...ehhh!!!! aku slalu follow ig supermurah_uk...best barang die tp blum penah beli...mengidam banyakk!!.... dolce gusto ohh dolce gustoo!!!...hehheheh

tu bab telefon, ni bab rumah plak...aku jadi nebes je kalu bab rumah ni..jarak buatkan aku susah nak pantau sebarang progress rumah..sume harapkan ezoe je..tp duit aku control!!heheheheheheh......ktoerg jarang sependapat bab rumah.sorg nak konsep A, sorg nak konsep B..sorang nak kaler A, sorg nak kaler B...macam mcm laa...endingnya, aku ckp, bhagian dapur, biar aku buat, awak bhgian living hall n  lain lain...reno awak...saya dapur je!! xtau endingnya rumah aku nk jadi carca marba ke ape ke...tungguuuuuuuuuuuu...

target tahun ni bulan 6 dah kene pindah masuk...sakit wey nak tanggung 3 rumah!!! belum lagi part travelling expenses..belum lagi part hanimun...ehhh!!!hahahahah....pada aku, aku nak juga bergumbira dan berjalan jalan, xnak duit habis semata nk beli keta besar, rumah besar or ape sahaja laa.......

No comments:

klik..klik..")