Followers

Tuesday, February 18, 2014

rose gold

assalamualaikum,

akhirnya..setelah bertangguh dan berkira kira antara membeli fridge yang masih boleh digunakan atau napsu nak beli fridge besar pemeluk..atau telefon yang dah rosak dengan harga yg lebih kurang fridge aje reganya......aduyaii!!! AKHIRNYA.........rose gold aku amik...........








*





*


*

*

*


*

Ya....fon aku yang rosak!! ya..fon aku yang bunyi trutt...trutt..hitam putih tu yang aku pakai dekat 2 bulan ni...tapi endingnya..... dengan laki aku pun beli gak

dia nak jugak rose gold...ok amikkk.....biar sama jugak mcm fon lepas..
bila kalut, hg rembat fon aku..aku rembat fon hg...
penah wey tertukar fon sebab fon kami sebijik sebijon...
so, kali ni casing kasi nampak contra sket...
tak amik casing ori pun..gred AA je...
ezeo amik grey aku mustard..color europe  kate org tu...
bedal jela.....

buah tangan dan kaki...



kesimpulan....kekunon berkira sangat sen nak beli fon kan??sekali rembat dua plak...
**ok kontraktor...rumah gua ikat batu ja, simen xyah plaster..duit dah lari budget...eh...hahahahahah

rezeki, ALLAH penentu segala...aminnn!!!

No comments:

klik..klik..")