Followers

Monday, February 10, 2014

panggilan hangit

assalamualaikum....

chaakkk!!!! 
sapa selalu dengar radio hotfm??
sapa selalu dengar panggilan hangit??
sapa perasan aku dah terkena panggilan hangit?????


choi choi choii sangat!!
email tu aku hantar dah lama sangat...setahun mungkin...nawaitu nak mengenakan suami time anniversary thn lepas...seingat aku laa...
memang btoi, niat jahat tu, selalunya akan patah balik kat diri sendiri...choii!!!
aku yang terkena!!!...

pas terkena tu, AG btau..hari seterusnya akan disiarkan...
aku senyap je....sapa pun aku xbtau....kecuali ezoe n family..tu pun aku ckp, sok jgn terlepas dengar panggilan hangit.....kekunun malu laa...kekunun xde org perasanlaa...
rupanya.....ramai perasannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! malu weyyy!!

nak dijadikan cerita..
segala info yang AG ckp adalah KENA dengan kisah yang dia hangitkan..
contoh dia kata perempuan tu dari seremban, otak aku laju je pk...gelpren lama ezoe ka??sebabnya, ezoe dlu mrsm serting negeri sembilan...selogiknya adalah gelpren seremban..
dan kebetulan jugak, ezoe jadi saksi tuk kawan dia yg nak kawen...kawen pulak dengan org yg keje kat seremban....bla blaa bla...memang suma berkaitlaa....
tapi endingnya, aku cam dapat detect keanehan dan kepelikkan......

apepun, mental dan emosi adalah sangat stabil time tu so, jawab pun xmengelabah sangat..cool!!!..

nak dengar???? silaa ke link panggilan hangit ..tahniah encik suami laa sangat!!

No comments:

klik..klik..")