Followers

Monday, January 26, 2015

ceritera 2015

assalamualaikum...

bersiaran taktala ezoe bz overtime. solo kat rumah..tak masak pulak tu...")))
rasa macam nak cerita banyak sangat tp mood tu xbrapa nak menjadi...


pekerjaan??
di tahun baru di sekolah baru....dulu time pindah bulan 6, tengah tahun mmg sedap laa.kerja kurang. keje heavy dah ade org amik...nikmatt!!tp tahun ni...xde makne nak bahgia banyak sangat. s/u pendidikan khas, s/u ladap, guru SPBT, .bla blaa blaa...tp itulah rutin sebagai pekerja. nak gaji tapi xnak kerja????rontikan jelaaaa


kesihatan??
Alhamdulillah. keadaan aku memuaskan. tp baru ni checkup, doc confirmkan aku ade fibroid. dugaan??Alhamdulillah..aku orait je. Allah duga tanda sayang bukan? overall keadaan kesihatan memuaskan cuma berat elok2 drop dekat 6kg...skrg naik balik..aduhlaaa, ubat, plzzz laaa be nice to me....no more weight gain at least for this year. 


kehidupan???
alhamdulillah.makin teror masak okeyy?? asam pedas kaw punye sap sap soi siap...
lately aku rajin bawak bekal ke sekolah,alang2 masak breakfast tuk ezoe, aku tapau skali g skolah. nampak mithali sangat, walhal makan kt kantin xbrape sedap..=)  


overall..semuanya di tahap yang selesa. Allah lebihkan rezeki aku dan suami dari segi kesihatan, kebahgian, ketenangan jiwa. moga rezeki ini terus bertambah dan berkekalan.....



2 comments:

Anonymous said...

cik iman.. jaga kesihatan ok :)

-sweet-ants @ zuraxoxo

Anonymous said...

saya punya pengalaman bermain di agen bola - aladin88 , awalnya saya mencari-cari di google lalu saya agen bola aladin88 cukup unik dari namanya , lalu saya coba bertanya-tanya , pelayanan yang ramah tamah oleh cs nya membuat saya nyaman, saya menjadi yakin dan pasti untuk bermain di aladin88. lalu ya saya coba bermain dan deposit , proses depositnya sangat cepat dengan pelayanan yang maksimal hanya 3 menit. setelah saya mencoba dan bermain sbobet saya menang, lalu saya membuka kembali halaman agen bola aladin88 dan saya lakukan chat untuk tarik deposit, waooo saya terkagum-kagum... hanya kurang dari 3 menit sudah di proses... salut dengan agen bola ini... yang lain harus ikut gabung , thanks aladin88

klik..klik..")