Followers

Tuesday, October 25, 2011

im away!


heloo...heloo.........aku dah di ampang")...seminggu bercuti...cuti deepavali bagai nk rak lamanye...tp cikgu india, adelaa 2 ketul je kot....hurm..xpelaa...org dah memberi, saye menerima...=)will be here until friday..sblum berhijrah ke cameron highland for 3d2n....santai santai...**psttt..aku lum dpt camera pun, tp cameron aku smpai dluuuuuuuuu.....production laa plakk..=P...muahahahahah......

tapi aku yakin, sahih dah jamm....xpelaa...kteorg amik hotel area brinchang...so, mmg sume walking distance....xbape adelaa sgt...**ke, berjalan pun jammm weyyy??......muahahaha. hotel ape ekk??aku pun xsure, kawan ezoe, inspektor polis kat situ tolong booking kan......tunggu dan lihat jelaaa..kalu kene budget pun..budgetlaa..xde hal!!asal jgn tdo tepi jln sudahh....")

No comments:

klik..klik..")