Followers

Thursday, October 13, 2011

killer elite review

lokasi : gsc alamanda
tarikh : 1 oct 2011
masa : 3.30pm


::...........review.......::

menangis weyy aku tengok cite ni....sob..sob...
bukan sbb tangkap syahdu....tp al kesahnye sebak sbb duit terbuang gitu je...
(walau bukan duit aku....)
mane idaknye....mmg buhsan...menguap nguap aku dalam wayang tu
ezoe, korang xyah tanye laaa
xlarat aku dok bertasbih kat telinge die

"bangun yang....sile ingat 22ringgit tu"

tdo xhingat...dah byk2 kali sgt aku dok bertasbih....at last, die bangun



*





*





*








*
"kasi 5minit jap kat pa ye yang??...jap lg pa bangun"

buhsan yang amat....story line yang slow...
action dah best..tp garapan tu mmg hancuss laa
xde pape yang menarik

so...xdirekemen lgsg...

wattamat!

1 comment:

Umie Aisya said...

wah begitu bosan sekali.nasib baik aku tak bercita-cita nak tgk

klik..klik..")