Followers

Wednesday, August 15, 2012

#3 : augustus dating

assalamualaikum.............

today...another appointment ngan farmasi to catch up.unfortunately, kakiku yang membengkak, membataskan pergerakan. 2days mc and bein offered by doc for another 2days mc, surprisly, aku tolak tmbhan mc tu.walaweyy!!!!!xcayenye...kalu aku amik mc, total mc dis week je dah 4hari..maksudnya, aku xmasuk keje smpai skewl holiday....xnak laa...instead, nuthin much to do, ade mjls khatam quran je.n for sure aku dpt xcuses n sit still like lil princess...owh goshh!!what a wonderful day....abah tlg g collect my ubat tuk stok augustus.so..pegi keje pun ade yg tolong drivekan...ape lg yang perlu dimintaa??????????..=PPP


**mendapat kesakitan adalah antara cara dosa - dosa kecil dihapuskan.bersyukur masih mampu bergerak, walau tidak secergas biasa. bersyukur masih punya kaki, berbanding mereka yang kudung kakinya...aminnnnnn....***



erghhhh!!!xmuat kasut raye aku!!dah test dah.......waaaaaaaaaaa...
crocs je muat ni...**ezoe dah pesan, no more new shoes.juz put on ur kerocs shoes ok
**kerocs means crocs imitation yg plg cikai bought at 5bucks per pair.***

No comments:

klik..klik..")