Followers

Thursday, August 9, 2012

Iftar by royale chulan

assalamualaikum

bulan posa ni...dah 3 kali berturut aku turun keyell...letih takyah cakaplaa...sampai terlepas sahur aku dengan ezoe..hahahahah....minggu ni,minggu ketiga posa dan minggu terakhir sebelum raya aku turun lagi..sebab ade majlis berbuka puasa bersama firm ezoe...makan freee.....wa sebat!!!


tahun lepas, makan dekat double tree by hilton. perhead RM98nett...**company bayar tuk somiistree..=)..tp malangnya, tahun lepas dorang buat hari ahad.terkejar kejar aku ngan nk makan, nak solat n catch train kul 920mlm..xpuas mkn...tak cukup masa nak tawaf suma tempat mkn.....


tapi, tahun ini ....diorg buat hari sabtu bebehh!!....kali ini lokasi nya adalah di ROYALE CHULAN. dekat area segitiga bermuda tu gaklaa....kali ni dorg up sket rate, RM108 nett...somiistree mkn free lagi......tahun depan kendong anak lak....aminnnnn!!..kali ni, lagi xkene halau, aku bersila kat situ....hahahahahahha

makanya, marilah kita mkn percuma sepuasnya...ehh??...

1 comment:

Anonymous said...

rajinnya pegi buka pose jauh2..
yela selagi masih bdua ni kan..hehe
selamat bpuasa cikiman

klik..klik..")