Followers

Thursday, October 3, 2013

ancaman psiko!

Assalamualaikum!..


tajuk entry dah psiko.direct kepada ceritera pada hari ini..hehehhehe....
kira - kira 3 minggu lepas, time aku selesai solat zohor kat sekolah sebba ada meeting pukul 1.45, ada org datang panggil kata ada LELAKI datang cari..bukan cikgu sekolah ni..heran!!sapa yang nak mencari aku di sekolah??lelaki plak...kalu ezoe??memang pelik ya amatlaa.xlogik!! tup tup....muncul seorang lelaki yang sangat lamaaaaaaaaaaaa xmuncul dalam hidup aku...
seram !!!! meremang bulu aku semua...
kali terakhir aku jumpa mamat ni time aku kawin, 3 tahun lalu...ntah angin apa kali ni..ya ampunn!!.....
mamat ni kawan aku yang "kurang sihat".....kekadang bertindak di luar duga..memang mendapat rawatan di hospital setiap bulan....

slow slow aku kata....
hg balik laa yee??aku ada mesyuarat ni!!kena naik atas...nanti aku kena marah..
hg tau x pasaipa aku mai ni??aku nak bayaq duit kenduri hg. hg xjemput aku p kenduri hg...
oh yaa kaa??xpa xpa..xpayah laa byr aku pun dah lupa..halal jaa...
tetiba dia menjerit!!....hg tau dak aku ni mental??hg tau dak???...zasssss meremas lagi tinggi!!!...


dah tiga tahun kot aku kawin..dia mai dok merepek lagi....dah laa time aku kawin, dia menghimpit aku kawkaw punya.family mertua kau pandang pelik gilaaa...ezoe lagi laa...lepas aku terang mamat tu kurang sihat...ezoe leh terima...=)lega!!!

lepas baguih punya aku susun ayat soh dia balik...dia pun balik..lega!!
minggu seterusnya...dia mai lagi!!! kali ni lagi awaii....pukul 9pg woiii!!..meja aku lah straight pintu, memang xdpt lari laa melainkan mengadap dia nak berborak...
and again....

sori laa wey, aku ada kelas ni...sorilaa ek???

fuh!!lega bilaa dia blah....


berturut turut dia ganggu, makanya...aku pun post kat fb n tagged beberapa kroni aku....yakin dia bukan dalam friendlist aku..tapi aku vengong!!lupa kawan yg aku tagged adalah kemungkinan friend dengan dia kat fb....makanya....statement berikut dia kuarkan...haduhlaaaa....

aku jenis bukan on9 24/7...bile aku on9, bertubi tubi msg/wassap masuk...semua risaukan aku...sayanglaa geng geng semua...=)hahahaaha...tapi bila mana anda berurusan dengan orang yg kurang sihat...makanya..perlulaa berhati-hati...
banyak rakan rakan syorkan aku buat report...tapi, belas tu masih ada...dia hanya mengganggu kerja aku dan tidak mendatangkan sebarang ancaman melainkan ugutan kat atas..cuma mungkin nak berborak...tapi dah kita ni seram, kaku gila nak melayan....

setakat ni, aku dah maklum guard sekolah, so next time dia mai...dia xleh masuk kawasan sekolah..
segala bahan bukti n status sengaja aku xdelete...sebagai bukti andai aku nk report....kot kotlaa die mai lagi mengganggu...harap idoklaa..tp kalu buat report ada ancaman, chances nak tukar tinggi lagi...auwwwwwww!!!hahaahahahahahahaah

No comments:

klik..klik..")