Followers

Monday, April 21, 2014

17042014 : 29 tahun

assalamualaikum!!

nak tak nak entry ni kene up jugak!!! bukan senang ok nak rase romantis geletis meletis cam ni tetiap tahun...=)

sipi menjejak 30thn...isookayy!! tabah dah redho..=) berserah aje....hahahahha

tahun ini, ezoe bertukar menjadi sweet muit!!
penat penat dari penang...masuk keta, tetiba ada 3 kuntum bunga rosss..terkezut okkkk!! sebak nak nagiss...tp tahan...kang ezoe gelak kat aku..=)

pas tu g dinner kat secrect recipe ..ezoe kate pilih laa kek nak ape...
aku decide nk try durian cheese cake...sedap hoiii!!!! aku suke....
kaw kaw rasa durian dia.. berlahak bau durian..x romantik trus nk kiss kiss..=)

kebiasaan bila smpai rumah ampang, aku akan kutip kutip baju nk basuh...
ezoe letak kotak hadiah atas katil tapi aku boleh tak perasan...p mai p mai dalam bilik tu amik baju....sikit pun xnampak!!
dekat sejam baru menjeritt...................FUYOOOOOOOOOOOOOOO!!!
dapat perfume seketul..aku dok pkai perfume 20hinggit je sbb perfume dah habis..do dptlaa perfume JLO satu...sweet sgtt!!
pas dah bukak hadiah...maka ezoe pun tunjuk perfume die gak!!cehh bday aku,,die pun dpt perfume tuk diri sendiri..percayalahh!!ezoe kaki perfume...aku ade seketul je perfume..tu lah aku lenjan smpai licin.. 

aku bukan cerita bukan kerana  dpt hadiah ke apa..tapi aku BANGGA ezoe cume menjadi romantik....tu inti pati entry ini...bahgia ezoe buat serprais...=)
saya sayang suami saya..=)

ohyaa!!time bday ezoe haritu...aku niatkan nak belikan dia no plate W 120 W which stand for ezoe...tapi malangnya time nk g bid tu, die tutup awal plak dari tempoh sepatutnya...
haiyyaaa....xpe!!ade hikmahnya...=)


No comments:

klik..klik..")