Followers

Wednesday, March 13, 2013

our 2nd anniversary

assalamualaikum....

alhamdulillah, 13032011 ~ 13032013, maka cukuplah 2 thn perkahwinan cik iman dan ezoe...
alhamdulillah, kebahagiaan masih bersama kami walau jarak jauh...adoooyaiii!!nak merungut lebih -lebih pun buat makin tua ja, so, just go with the flow...

perkahwinan buatkan kita tau seseorang dengan lebih mendalam..
**plzz dun get me wrong....xdalaa dalam mana masuknya...keperibadian dia ja!!

duluuuuuuuu.....aku susah hati nak kawin, kenapa??ada rahsia...hahhahaha
sebab aku orangnya tido ketap gigi....yeee......perbuatan luar kawalan. hanya orang yang biasa dengan aku je tau habit tido aku ni...memula, dorang ingat hantu ape dok bergesel je memlm hari..tp lama-lama dah tau....
yang lawaknya, aku siap berterus terang ngan ezoe beberapa hari sebelum nikah...ngehngehngeh

awak, saya ni kan tido ketap gigi tau...bunyi bunyi gigi bile malam....nanti jgn terkejut tau.kot awak dengar bunyi seram plak.....

ehh!!ye ke???ketap gigi tu yang tido gesel gigi tu kan??

a'aa laaa

ohh!!saya pun tido ketap gigi gak..................

dengggg!!dah jumpa cinta hati yang punya habit sama....=)..hahahahah.xde laa thrill mane sangat rupanya dengar orang tido ketap gigi ni...hahahhaha....dah kawen baru dengar sendiri.kalu tak, kengkawan dok kate dorg ngilu bile dengar bunyi ketap gigi...hahahhahahha


apapun, marriage is all about sharing and caring. dun take your marriage for granted. kekurangan adalah lumrah dalam diri manusia. kekurangan dan kelebihan akan saling melengkapi.semoga kebahagian akan kekal hingga ke akhir hayat kami.insyaallah!!

No comments:

klik..klik..")