Followers

Friday, March 15, 2013

special delivery


assalamualaikum......

alhamdulillah.cepatnya masa berlalu.sudah dua tahun bersama. dan kekal berdua hingga kini. yess!!we'r about to expand the family members, rezeki tu ALLAH yang tentukan...so, usaha gigih dan bertawakal..=)doakan yeeeeeeeeeee.....

bersempena dengan sambutan anniversary ke2 pada 130313 yang lalu...memang awalnya ade plan special gateway tapi, apakan daya...kekangan byk sgt..so, gateway pun g lost world tambun je...tu pun beramai ngan geng soksek aku...mini reunion....best best...lepak n borak n mandi manda.....

13032013 jatuh pada hari rabu.so, xde makna nak dapat cuti...tapi, tak bermakna jauh kita tak boleh buat kejutan...i love surprise!!tapi laki mak xpandai serprais....mak redoooooooo..=(
xpe, sebab aku suka kejutan, maka aku pun plan sebuah kejutan..


surprise delivery ke firm ezoe dekat ampang



aku survey byk florist yang buat delivery tapi rata-rata harga mencekik. tak termasuk kos penghantaran lagi, erkkk....finally, aku enggaged dengan fresh flower, love.com.my..harga antara yang berbaloi dan area lembah klang, majoriti delivery adalah free....aku suke bende free ni!!..=) luar lembah klang and negeri lain pun ada, tp for sure ada charges laa untuk delivery...tp, tak salah sesekali berhabis untuk sebuah ikatan halal...perghhh!!ayat..=P
ohya!! aku amik yang murah murah je..muahahahah...atas ni xsampai rm100 pun.aku dah saving untuk yang lain.maka, sila berjimat...=)oklaa....sapa ada budget tingggi leh amik lagi besar dan gabak....aku amik 3 kuntum rose merah yang bermaksud I LOVE YOU n classic truck famous amos...

special delivery untuk surprisekan yang tersayang, kununnya laaaaaaa.......
tapi aku yang terkejut...tetiba pagi 130313 tu, ezoe msg, yang....pa mc tau..xsihat.xmasuk opis...
humakaihh!!tanjat boboi yang tengah jaga padang sebab ada karnival bola jaring.
hangat meletit letih kat tgh padang tetiba ezoe btau mc, gegar padang tu aku jerit.....pa, g keje skrg jugakk!!esok laa mc....hahahahaah..tensi ok!!plan baik punya, skali aku yang terkejut...
munci munci!!

ezoe tengah bz buat freelance untuk interior design..skrg projek ID tuk restoran linda onn. bukan main lagi tetiap hari asyk linda onn...semlm, khamis....g tahlil arwah bapa linda onn..perghh!!retis aja skrg ni.....dah byk projek kat office, campur freelance lagi..tu yang xbape sihat..apepun, gerammmmmmmmmmmm...surprais hancussssssssssssss!!erghhhhh!!!!!


No comments:

klik..klik..")