Followers

Thursday, March 21, 2013

OUR hobbies!!

assalamualaikum.....


di hari yang indah dan berbahagia ini, terasa hati nak bercerita cerita indah kehidupan keluarga kecil aku dan ezoe...wahh!!intro telenovela habess..")

2tahun dan lebihss hari telah berkahwin, namun, alhamdulillah...masih ada suara suara manis dan merdu memuji aku dan ezoe romantik...awwwwwww!!! mungkin ini hikmah yang kami peroleh bila berjauhan..masih terasa seperti berbulan madu setiap kali berjumpa... aum..aumm..aumm!!!

kalu mengikut teori dan praktikal aku, kemesraan dan kebahgiaan tak perlukan peruntukkan yang banyak...tak caya???meh aku kasi mengikut hukum alam perkahwinan aku dan ezoe...

kebiasaan, kalu berjumpa...akan ada bonding activities aku dan ezoe.
antaranya, sesi facial antara aku dan dia....ngehngehngeh....
selalunya memang aku laa wat facial kat ezoe..alaa, xde laa hebat bebenor pun, hentam calit calit je..**orang laki bukan tau sgt**..hahahaha....
alaa...aku buat pun based on experience g spa....scrub muka, letak masker, urutan muka sket...picit2 blackhead...wah gitu!.......laki mak suke nyahhh!!!
selain menjimatkan duit, tiada kegusaran laki laki berpelesaran ngan wanita penggoda...awwww!!!
ezoe die memang suka menadah muka die kat aku.kekadang, nak pakai moisturizer pun siap baring pejam pejam mata lagi...over tau!!!!

tapi semua di atas tidak laa sekerap aku menyental kepala ezoe..
yess!!sesi shampoo girl pun wajib ade..............gatai bebenor bunyinye kan??
xdelaa...aku suka lumurkan / sental/ tonyoh kepala ehh  ..kulit kepala ezoe ngan limau purut..bagus tuk buang kelemumur ok!!ezoe suka pakai gel apa bagai..so, memang bagus.
smpai mak mertua tegur,

ehhh, dah laa tu...suruh die buat sendiri je iman..

di bantainya ezoe jawab,


ehh!!kita ada bini, biarlaa die buatkan.....


hahahahhahahaah
menggeleng je pala mak mertua aku...........
apapun, aku pasti..die hepi sebenarnya, anak die dijaga sebaik mungkin...=)
aku ingat pesan BFF aku, 

"bila kawin, carilaa satu aktiviti yang akan buatkan suami sentiasa teringatkan kita..pasti hubungan tu akan lebih kuat dan dengan izinNYA, kita pasti kekal bahagia...."


No comments:

klik..klik..")