Followers

Sunday, March 10, 2013

ruang peribadi

assalamualaikum...

bila dah start malas nak menulis, maka, penyakit itu terus berlanjutan....hahahha..
ni pun semangat kembali sebab dapat mc 2 hari u'ollss........doc kasi injection kat vontot pastu die soh rehat 2hari.....redho jelaaa haku..=)..hhehehehehehe..buhsan dari xbuat pape, so mari menulis dan mencoret

oh yess!!aku nak bercakap sket bab hak ruang peribadi...
pada aku..ruang peribadi ni sangat besar cabangnya..
tp aku emphasize ke sudut beratur...

kalu beratur nak amik duit kat atm ke, nak deposit kat machine cdm ke ape ke...aku paling munci orang berdiri dekat dekat..sebab tu ada line merah sebagai tanda jika anda lebih garis ini, anda telah mencabuli ruang peribadi orang tu..hahahahha...over statement!!sebab aku paling xsure orang bergesel gesel masa beratur..nak nak plak jantina berlawanan..uishh!!geli geli....

baru baru ni masa aku blk cuti CNY kat terengganu, mase line up nak masuk toilet...ada laa sorang makcik montok montok badannya..datang beratur dekat aku.line boleh tahan panjang..
makin lama makin dekat die datang ..kekadang terasa nafas die kat belakang kepala haku...

aku gerak lagi depan..menjauhkan diri...die ngesot lagi...paling stress smpai tahap...

bentuk muka bumi badan die dah hinggap blkg badan aku..bukit dua ketul dah bercantum ngan badan aku. kemain lagi aku melentik badan punye nak elak..sbb dah berkali kali aku ngesot nak dekat orang depan aku..tapi makcik ni xpaham aku xsuke rapat rapat...
haishh laa makcik..nak ditegur tak kena...tak ditegur aku merana...

apapun..sila beri ruang peribadi kepada setiap individu..saya sokong hak peribadi setiap orang...ehh!!tetiba..hahahhahaha

No comments:

klik..klik..")