Followers

Tuesday, July 17, 2012

#2 : hospitalista for july..=)

assalamualaikum....


esok, bersamaan hari rabu 18 julai 2012, aku ade dating lagiiiiiiiiiiiiiiiii..munci tauu!!!dah xde tempat berpekdah aku nak lawat tetiap bulan. kali ni bukan app ngan Dr Agi, tp ngan farmasi je...collect stok ubat untuk sebulan yang mendatang. rumah aku baik kat ampang mahupun kat penang, dedua dah cam stokis ccm dah aku rase.stok ubat...hukmakaihh!!!!xtau nak kate. almaklum mak mentua slalu bekalkan ubat.**jimat duitt***..")


perkembangan terbaru, masih berhadapan ngan heavy menses. sampai pucat n lemah segala sendi otot. melepet je aku skrg..sbb darah xbape nak cukup, aku jadi cepat letih dan mudah melepek...**tragiss**..kawan asyik tegur aku nmpk pucat skrg.ezoe tetiap mase kol n tnye.risau bininye laa tue.menjaga bini dari kejauhan kekdahnya...")..xpelaa.terima seadanya percintaan jarak jauh...tp bestt oo..setiap kali jumpe cam bercinta je....


ok bubye..nak cari recycle bag tuk bawak ubat seguni sok. hospital pun dah xkasi plastik..chaloooooo~




No comments:

klik..klik..")