Followers

Thursday, July 12, 2012

menggeletisssss!!

note : meluat n jijisssssssssssss!!!


dulu aku pernah bekerja dengan sebuah bank ni..oleh sebab aku bekerja di main branch, make, aku slalulah di campak keluar untuk buat promotion bagi pihak branch kecik- kecik ni.bile dah dicampak keluar untuk bertemu pelbagai client, developer, valuer, n lawyer, sahihlaa aku mempunyai berkotak-kotak stok name card..until now, aku still ade 2 full box name card..=)


bile dah name card asyik diberi kepada pelbagai orang..inilah akibatnya.


dijadikan cerita, satu hari tengah aku bersantai membaca novel, tup tup ade satu panggilan dengan kod kawasan 08....ehhh??ni bukan blah sarawak ke??....sape nk kol lak..salah nombor kot..angkat jelaaa!!


"hello, ni cik nurul iman illyas ke???"..
"ye saye....."
"cik ni keje bank tuttttttttttttttttttttt kan??"
"eh???xlaa..saya dah berhenti keje situ lame dah..dah lebih 4 thn rasanya.."
"ha'aa..btol laaa tu.anak saya pun dah 4thn dah kat uitm..dah habis dahhh.."


aku blurrrrrrrrrrrrrrrrr...sape die nii??aku pun tanya laaaa


"maaf ye??sape ni yeee???"
"ni abang razak ni...abg razak dari kuching.dulu cik nurul bagi kat kad saya sbb time tu cik nurul buat promosi. saya ingat lagi muka cik nurul walau dah lebih 4 thn....blaaa...blaa...blaaaaaaaa"




ehhh!!semcm je pakcik niiiii


"cik nurul dah kawin??"
"dah!!"..**tone dah lain dah time ni...hormat masih ada
"anak brapa??"
"anak dah 2"***hentam kasi nampak dramatik..
"ohh, suami orang mana??"




over nampak ko pakcikkk!!!!


"maaflaa ye encik. itu hal peribadi saya.xperlu kot nak tau....."
dangggg!!!sebijik aku kasi kat muka ko pakcik gatai!!!!




anak dah nmpak sebaya ngan aku.ada gilaaa kaa nak ngorat2. geletissss bulu ketiak makk!!!!
geliiiiiiiiiiiiiii!!!!!!.......blueeekkkkkkkkk!!


kekadang hormat perlu ada pada tempatnya.kalu kess camni, memang maaflaaa...lagi tua, lagi merenyam kot!!!!

1 comment:

Unknown said...

memang teruk punya perangai pak cik tue.. Mengatal ja keja dia..

klik..klik..")