Followers

Thursday, July 26, 2012

blk terengganu =)

NOTE : MUMBLING!


assalamualaikum.....................

dari penang aku menggembara ke terengganu tuk jumpe somi...somi aku lak, dari keyell menggembara g tgnu dan pitstop die adalah di rumah mertuaku....alahai!!ni laa rutinnye bile berjauhan..ko hado wat roundobout satu malaya??minggu ni aku ke tganu pastu gostan blk penang...mgu seterusnya aku lajak p ampang plak...pastu gostan blk penang. rehat seminggu, minggu seterusnya raya, sambut kat PENANG...oh bebehh!!penang dis time..=)2 hari raya di penang, blk tganu plak..dari terengganu terus g kl...memang meletupsss...ko hadooo???


minggu ni balik buka posa kat tganu since raye kat penang, xde sempatlaa nk berbuka kat tganu unless blh tetengah minggu cmni..mane nak pk perancangan kewangan lagi??duit raye lagi??..duit kereta yang xdan dan nk beraya gak tuuu....uishhh!!!!aku xdan nk bli baju, kete dah berskirt baru....aku xdan nk g scrub bdn kat spa, kete dah masuk spa dlu................gamak xcukup duit nak wat marathon keliling malaya nanti, aku rentap skirt ko wahai kete!!!ewahh!!!

minggu ni balik ngan bestie aku ok...die drive blk machang, nanti FIL aku datang pickup aku halfway...tengok??mithali kan akuuu??xdan nk merancang plan perjalanan duit dan masa, mak mertua dah kol soh balik......waaaowwwww~ok ok, menghantu mak balik ye.......=)


nantilaa story mory lagi bab raye ni..kesudah xrase nak raye...sebab ape????ade sebab...nanti aku story mory...neway, wishing da very best of me n cik fara dayana tuk travel berduet blk terengganu.2 anak dara uolsss....aminnnnnnnnnnn!!!

chaloo bettay!!!!

No comments:

klik..klik..")