Followers

Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN 1433H


**credit to google..")


Ya ALLAH, kepadaMU aku bersujud..kepadaMU aku memohon
di bulan yang barakah ini,
diampunkan dosa - dosa aku dan suami
 ditetapkan iman ku dan suami,
dipermudahkan ibadat kami,
dijauhankan kami dari sebarang dugaan dan kecelakaan,

semoga KAU mengampunkan dosa kedua ibu bapaku, kedua ibu bapa mertuaku,
seluruh ahli keluargaku, sahabatku dan seluruh muslimin dan muslimat.

Ya ALLAH Ya Tuhanku,
aku memohon kepadamu semoga ibadah kami diterima
semoga kami dipanjangkan usia dan murahkan rezeki.
amin ya rabbal a'lamin


*************************************************************



tahun kedua menyambut ramadhan bersama ezoe. tahun ni sedikit berbeza, aku dan ezoe sambut puasa pertama jarak jauh.tp janji hati dekat ewahh!!!
berharap sangat sangat tahun ni lebih byk terawih dpt ditunaikan..tahun lepas byk tertunggakk***huhuhu..maluuu***
semoga tahun ni aku dapat puasa penuh......aminnnnnnnnnnnn!!!!!

akhir sekali,
mohon ampun dan maaf andai ada terkasar, terguris dan terhentam dengan kata- kata aku.
o-o yeee???

ikhlas dari cik iman dan ezoe")

credit to google~

No comments:

klik..klik..")