Followers

Thursday, October 25, 2012

salam aidiladha

assalamualaikum....

it's thursday.aku dah mula bercuti. cuti ganti okeyy!!tahun ni, giliran raya di jertih.mohlaa kite bersesak - sesak kat lebuh raya karak..erghhhhhhhhhhh!!!!ezoe xcuti, jadi, mlm raya baru dpt gerak..so, pagi raya baru smpai.konfem aku xamik pic pagi raya ngan mata burung hantu!!..ngehngehngeh....

alhamdulillah, tahun ni aku dan ezoe berkesempatan nak buat korban.bukan kat malaysia tp kat kemboja. kat msia ni, makanan dah melambak - lambak dah. family mertua aku sendiri ada kambing dalam 30 ekor.tengah hari ckp teringin nak makan kambing bakar, bile malam, dah ade sekor kambing terkorban dan kene salai.hehehe...alhamdulillah...bab mkn memang xde masalah.

ape pun, dari hujung rambut hingga hujung kaki, aku mohon ampun dan maaf andai ada kata- kata / penulisan yang menghiris dan membelah lumat hati-hati mereka...ehh!!hahaha...



SALAM AIDILADHA
dari ezoe dan cik iman

No comments:

klik..klik..")