Followers

Thursday, October 18, 2012

updated!

NOTE: MUMBLING


assalamualaikum...
mlm jumaat yang damai dengan hujan yang ala - ala menggamit diri untuk beradu secepat mungkin..waduhh!!!

alhamdullilah, minggu ni dah dua hari aku posa..senin dan khamis.yabedabeduuuu!!
niat hati ingin terus berposa senin dan khamis setiap minggu!chaiyokk!!!..=)
berbuka dengan nasi kandaQ ja...n semlm sempat buat sagu gula melaka..so, jadilaa dessert tuk berbuka.

sekarang minggu anak -anak istimewa aku amik exam.hukaloh!!serabut btol..

cik iman: is this a pencil?
murid: adakah ini pencil??
**cikgu uji hg ke...atau hg uji cikgu dik noon oiii???

cik iman: an orange butterfly.ok, which one is orange colour??
murid: ehh..ni jingga laaa!!
cik iman: ok!!melayu sangat!!

nak marah xjadi terus bantai gelak...alahai murid murid!!!
ok nanti aku ragamkan aksi spontan murid murid ni...memang lawak!!!hahahhaha..

hurm, ok bab hospital, alhamdulillah..im free now!!!yuhooooooooo!!!tp still kene amik acid folic.xde hal.telan gitu je dah ok..cinonoit aje.....hopefully, xde  lagi ubat bertimbun timbun.
insyaallah smpai lagi rezeki aku tuk ade baby..amin!

oklaa..kasi haplod sket video mase aku buat p&p dengan murid ni...autisme budak ni.slalu xfokus dalam kelas.susah nak kasi dapat sesuatu benda.selalunya, kene ada terapi permainan dalam pengajaran.so, ini adalh salah satu teknik atau pendekatan tuk mengajar dengan dorang. xyah cite banyak, kasi haplod jelaa ye....
**abaikan suara cikgu die cam halilintar ye....


No comments:

klik..klik..")